مقایسه سرعت سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو

قطعا سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو به عنوان برترین گوشی های حال و حاضر دنیا می باشند. این گوشی های هوشمند با توجه مجهز شدن به قدرتمند ترین مشخصات فنی، رقابت سختی با یکدیگر دارند. هواوی پی 30 پرو توانست با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی قدرتمند خود بالاترین امتیار را از وب سایت معتبر دگزومارک در زمینه سنسور های دوربین اصلی در میان گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این اتفاق از نظر سامسونگ چندان عادلانه نبود. حال قرار است این دو پرچمدار قدرتمند چالشی جدید را تجربه کنند. آزمایش تست سرعت.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

اسنپدراگون 855 در مقابل Kirin 980

پیش از این مقایسه سرعت ما بین این گوشی های هوشمند را در وب سایت ما شاهد بودیم، البته در آن آزمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از پردازنده 8 نانومتری اگزینوس 9820 بهره می برد و دیدیم که هواوی پی 30 پرو توانست عملکرد بهتری را از خود به ثبت برساند. اما در این آزمایش در نظر گرفته شده قرار است ببینیم پردازنده اسنپدراگون 855 عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد یا Kirin 980.

هواوی پی 30 پرو

آزمایش در شرایط یکسان و با تجهیزات پیشرفته برای جلوگیری از کمترین خطای انسانی صورت گرفته. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا ببینیم کدامیک از این گوشی های هوشمند با ارائه سرعت بالاتر در اجرای بازی و نرم افزار، پیروز این رقابت خواهند بود.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !