نمایشگاه الکامپ 24 را با بنچیمو پیگیری کنید

نمایشگاه بین المللی الکامپ به ایستگاه بیست و چهارم خود رسیده و علاقمندان به جدیدترین فناوری ها و خدمات نوین می توانند از تاریخ 6 مرداد به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور یابند. هر چند در سال های گذشته، افت محسوسی در حضور شرکت های مطرح، مشاهده شده، اما با راه اندازی بخش های جدید مانند الکام استارز در سال 96، رنگ و بوی تازه ای به نمایشگاه تزریق شده است. تیم تحریریه وب سایت بنچیمو از اولین ساعات افتتاح نمایشگاه الکامپ در سالن ها و غرفه ها حضور خواهند یافت تا گزارش کاملی از Elecomp در دسترس شما کاربران گرامی قرار گیرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در حالی در محل همیشگی خود برگزار می شود که زمزمه و شایعاتی در خصوص انتقال نمایشگاه به شهر آفتاب منتشر شده بود. سرانجام پس از چند روز تاخیر! این موضوع تکذیب شد تا آب در دل الکامپ و الکامپ نشینان تکان نخورد. عدم حضور شرکت ها و برند های بین المللی به دلیل عواقب تحریم و مشکلات ارزی در پرداخت هزینه غرفه، تاثیر خود را به خوبی نشان داده اما الکامپ همچنان زنده است و از سال گذشته که بخش الکام استارز راه اندازی شد، شور و هیجان خاصی به نمایشگاه تزریق شده است.

در بخش الکام استارز، فضای محدودی در اختیار استارت آپ های نوپا قرار می گیرد تا آنها با پرداخت هزینه ای بسیار ناچیز در مهم ترین رویداد فناوری حاضر شوند. حضور چشم گیر استارت آپ ها و نظارت مستقیم مرکز کسب و کار های نوپای فاوا، این بخش جدید را به عضوی محبوب تبدیل کرده است. مهم ترین پاداش برای استارت آپ ها، حضور برترین های الکام استارز در نمایشگاه های بین المللی بود که از موفقیت آمیز بودن این روند اطلاعات کاملی در دست نیست!

اما در بیست و چهارمین دوره از الکامپ، بخش جدیدی به نام الکام تاکز برگزار می شود که حمایت سازمان نظام صنفی را با خود به همراه دارد. در بخش الکام تاکز از اساتید و نخبگان دعوت می شود تا در خصوص مسائل مختلف در حوزه فناوری و دغدغه های نظام صنفی به سخنرانی بپردازند.

بخش دیگری که برای الکامپ 24 لحاظ شده، الکام ترندز نام دارد که سال گذشته نیز به صورت محدود برگزار شد. الکام ترندز به صورت تخصصی روی مسائلی مانند هوش مصنوعی، Big Data، شهر هوشمند و پردازش موازی متمرکز خواهد بود.

الکام گیمز نیز برای دوستداران بازی و فناوری های مرتبط لذت بخش خواهد بود تا از آخرین دستاورد های شرکت های فعال در حوزه بازی مطلع شوند.

اهمیت سه بخش الکام ترندز، الکام تاکز و الکام گیمز در حدیست که مسئولان نمایشگاه، فضایی در حدود 7500 متر مربع از فضای کلی 25000 متر مربعی نمایشگاه را به این سه بخش اختصاص داده اند. طبق اعلام مسئولان برگزار کننده الکامپ 24، سالن های 8،9،10،11 و 27 میزبان دپارتمان های جدید الکامپ خواهند بود.

وب سایت بنچیمو در اولین روز های فعالیت خود، گزارش مستقیم و ویژه خود از نمایشگاه الکامپ را خدمت کاربران عزیز خود تقدیم خواهد کرد. گزارش های ما به صورت متن، تصویر و ویدئو به صورت منظم ارائه خواهند شد.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

1 دیدگاه

S.f مرداد 3, 1397 - 3:02 ق.ظ
چه عالی منتظر هستیم????
دیدگاه بگذارید