گلکسی نوت 9 اولین نسل برای بهره بردن از باتری بزرگ

پرچمداران سامسونگ تا به امروز بزرگترین کابوس دیگر تولید کنندگان گوشی موبایل بوده است. امکانات بی شمار، دوربین عالی، نمایشگر فوق العاده و البته طراحی جذاب که مدتی است در محصولات سامسونگ دیده می شود، از جمله مواردی است که می تواند برای رقبا مشکل ساز شود. اما این پرچمداران جذاب با یک مشکل همیشگی دست و پنجه نرم می کردند و آن چیزی نیست جز ظرفیت کم باتری به نسبت امکانات بی شمار این محصولات.

اما این بار با تمام پیشگویی ها و مدارکی که از نوت 9 به چشم خورده است، با یک سند کاملا موثق روبرو شده ایم. یکی از آژانس های مخابراتی برزیل به نام ANATEL سندی را به بیرون درز کرده است که نشان از باتری قدرتمند تر در نوت 9 دارد. آنطور که در این سند مشخص است نوت 9 از باتری 4000 میلی آمپری استفاده می کند که به نسبت نسل های گذشته پیشرفت قابل توجهی است.

البته با امکانات بیشماری که از این گوشی خبر داریم ممکن است این حجم از باتری به طور چشمگیری با نسل قبل خود عملکردی متفاوت نداشته باشد. همانطور که اطلاع دارید نوت 8 دارای باتری 3300 میلی آمپر بود که در مدل اگزینوس عمر باتری در وب گردی، تماشای ویدیو و مکالمه در شبکه 3G به ترتیب برابر با 10 ساعت و 20 دقیقه، 14 ساعت و 34 دقیقه و 22 ساعت و 16 دقیقه است.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد