نمایشگاه CES 2019 : مانیتور گیمینگ Razer Raptor معرفی شد

ریزر یکی از تولیدکننده های مطرح تجهیزات گیمینگ، این بار در نمایشگاه CES 2019 از مانیتور 27 اینچ جدیدش رونمایی کرد. این مانیتور در مرحله پیش تولید قرار دارد و انتظار می رود در اواخر سال جاری به تولید انبوه برسد. این مانیتور گیمینگ مخصوص کاربرانی است که خروجی تصویر عالی و زمان پاسخگویی کم را برای تجربه بصری عالی در بازی ها می خواهند.

مانیتور Razer Raptor با پنل 27 اینچ IPS، رزولوشنی برابر با 1440×2560 پیکسل دارد. ریزر این مانیتور را به فناوری AMD Radeon FreeSync مجهز کرده تا در صورت استفاده از تجهیزات مورد نظر، با واکنش سریع تصویر در بازی ها مواجه شوید.

یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب یک مانیتور گیمینگ، زمان پاسخگویی آن است. این مانیتور از یمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه بهره می برد. نرخ تجدید پذیری مانیتور گیمینگ Razer Raptor با پنلی که برای بازی ها در نظر گرفته شده است، 144 هرتز می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این مانیتور، نمایش رنگ های غنی و زنده است. این مانیتور می تواند چرخه رنگ 95 درصد را در استاندارد DCI-P3 پشتیبانی کند. همچنین این مانیتور برای ارائه دقیق تر رنگ ها با استاندارد HDR همخوانی دارد و در نهایت می تواند با تنظیمات بازی و فیلم، تصویر نهایی شخصی سازی شده ای را به چشمان مخاطب هدیه دهد.

ریزر همچون دیگر محصولات گیمینگ خود، از نورپردازی RGB در این مانیتور استفاده کرده است تا به جذابیت های بصری Razer Raptor بیافزاید. در بخش اتصالات ریزر این مانیتور را به پورت های HDMI، یک DisplayPort و USB-C مجهز کرده است. در نهایت مانیتور گیمینگ Razer Raptor با قیمت 700 دلار  در پایان سال جاری روانه بازار می شود.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد