نمونه تصاویر گرفته شده سنسور دوربین لنوو Z5s: تصاویری با کیفیت درخور شخصیت

شاید به فکر کسی نمی رسید لنوو گوشی هوشمندی را با چنین امکانات مناسبی ارائه دهد. اما در کمال ناباوری قرار است لنوو Z5s زودتر از گوشی های هوشمندی چون سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 با صفحه نمایش اینفینیتی O بصورت رسمی رونمایی شود.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند شاید در نگاه اول نتوان نام اینفینیتی O را برایش در نظر گرفت، اما ترجیح داده می شود صفحات نمایشی را که هیچگونه ناچ و بریدگی در صفحه نمایش ندارند و تنها یک حفره برای قرار گرفتن سنسور دوربین اصلی دارند را همان اینفینیتی O تلقی کنیم.

لنوو از چنین صفحه نمایشی قرار است برای این محصول جدید خود استفاده کند، اما به جای قرار گرفتن حفره در قسمت چپ و بالایی صفحه نمایش تصمیم گرفته است همانند ناچ واتردراپ از حفره در قسمت مرکزی و بالایی برای لنوو Z5s بهره ببرد.

نمونه تصاویر گرفته شده سنسور دوربین لنوو Z5s

این محصول جدید قرار است از دوربین اصلی سه گانه بهره ببرد. اطلاعات دقیق در خصوص سنسور های این گوشی هوشمند در حال حاضر نداریم، اما می دانیم سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی (4608× 3456) برای لنوو Z5s در نظر گرفته شده است.

نمونه تصاویر دوربین لنوو Z5s با فعال بودن قابلیت AI

سنسور های این گوشی هوشمند به قابلیت AI مجهز شده است، تصاویر گرفته شده که مشاهده می کنید سعی بر این داشته است تا بیشتر از همه عملکرد این قابلیت جذاب را نشان دهد. که از کیفیت مناسب تصاویر گرفته شده براحتی نمی توان گذشت و قابلیت AI به خوبی تاثیر خود را در هرچه بهتر کردن کیفیت سنسور های دوربین این گوشی هوشمند داشته است.

پردازنده اسنپدراگون 678 در نظر گرفته شده شاید نوید یک گوشی هوشمند میان رده را به ما می دهد. هرچند لنوو اعلام کرده بوده در تاریخ 6 دسامبر از این گوشی هوشمند بصورت رسمی پرده برداری خواهد کرد، حال تاریخ 18 دسامبر را برای رونمایی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

حتی تاخیر افتادن مراسم رونمایی لنووZ5s تغییر در رونمایی زودتر این محصول به نسبت سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 نداشته است و زودتر از این محصولات بصورت رسمی رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند