هدست واقعیت مجازی XRSpace مجهز به فناوری شبکه موبایل 5G

هدست واقعیت مجازی XRSpace مجهز به فناوری شبکه موبایل 5G

هدست واقعیت مجازی XRSpace اولین محصول این کمپانی در حوزه گجت های پوشیدنی به شمار می رود که از فناوری شبکه موبایل 5G پشتیبانی می کند. این کمپانی در نظر دارد تا تعامل میان کاربران را دچار تحول کند و در آینده نزدیک می توان شاهد افرادی بود که با روی چشم قرار دادن هدست واقعیت مجازی و با استفاده از شبکه ارتباطی 5G با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

هدست واقعیت مجازی XRSpace از فناوری های متعددی از جمله هوش مصنوعی و فناوری دید کامپیوتری بهره می برد تا قابلیت های این دستگاه در واقعیت نیز کاربرد پذیر شوند. در حقیقت بسیاری از هدست های تولید شده در سال های اخیر برخلاف تبلیغات گسترده ای که برای آنها انجام شده، در سطح یک ابزار سرگرمی عمل کرده و نتوانستند رضایت حداکثری کاربران به خود جلب کنند.

از سوی دیگر سایر هدست ها قابلیت استفاده در هر مکان و زمانی را نداشتند، اما هدست واقعیت مجازی XRSpace می تواند به دلیل بهره گیری از قابلیت های متعدد و شبکه ارتباطی 5G موبایل در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد. آقای پیتر چو به عنوان بنیان گذار کمپانی بر این عقیده است که آنها برای دور هم جمع کردن مردم و فراتر رفتن از محدودیت های گوشی های هوشمند به تولید هدست واقعیت مجازی پیشرفته روی آورده اند.

آقای پیتر چو معتقد است که هدست واقعیت مجازی XRSpace چگونگی اتصال مردم به توده های جمعیتی گسترده را مجددا تعریف کرده و معاشرت میان مردم با ساده سازی استفاده از سخت افزار و تجربه کاربری وارد فاز جدیدی می شود. کمپانی ایکس آر اسپیس از سه سال قبل کار خود را آغاز کرده و آنها از ابتدا به فکر توسعه روش های ارتباطی بودند. با روی کار آمدن فناوری شبکه موبایل 5G به نظر می رسد که کار این کمپانی برای تحقق رویای سه ساله خود آسان تر شده است.

استینگ تائو به عنوان رئیس پلتفرم هدست واقعیت مجازی XRSpace می گوید که با اضافه کردن موقعیت های مکانی متعدد و جذاب، کاربرانی که در قرنطینه خانگی محصور شده اند، قادر به برگزاری دورهمی از راه دور و برقراری ارتباط مجازی نزدیک هستند. به این ترتیب تعامل میان مردم از ارسال متن، ایموجی و فیلم های دو بعدی فراتر خواهد رفت. هر کدام از دو فناوری VR Headset و شبکه موبایل 5G به تنهایی تحول شگرفی به شمار می روند و اکنون با ترکیب آنها می توان شرایط بی نظیری به وجود آورد.

نکته جالب توجه در خصوص هدست واقعیت مجازی XRSpace وجود سیستم رو یک چیپ قدرتمند اسنپدراگون 845 کمپانی کوالکام است که قدرت پردازشی بسیار بالایی در اختیار این محصول و توسعه دهندگان کمپانی قرار می دهد. این هدست کارآمد برای برقراری ارتباط با شبکه جهانی می تواند از شبکه های موبایل LTE و 5G و همچنین از شبکه بی سیم WiFi استفاده کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !