هر آنچه باید از صفحه نمایش infinity-O بدانید

مدتی است که بازار صفحات نمایش با کمترین میزان ناچ به طوری که کمترین میزان صفحه نمایش را اشغال کند داغ است و برای شرکت های عرصه گوشی های هوشمند بخصوص سامسونگ و هوآوی مسئله مهمی به نظر می رسد.

صفحه نمایش Infinity-O

شاید بعد از مشاهده ناچ واتر دراپ برای گوشی های هوشمند که تا قبل از معرفی اینفینیتی O به عنوان کوچکترین ناچ استفاده شده برای گوشی های هوشمند بود، هیچ کس گمان از کمتر شدن و بهینه سازی بهتر صفحات نمایش نمی کرد.

اما طولی نکشید تا سامسونگ در مراسمی رسمی از چهار ناچ متفاوت خود رونمایی کرد. با این رونمایی جدید و جذاب دیگر جای هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نماند. سامسونگ با رونمایی از این ناچ های زیبا بیان داشته که قرار است از طراحی این صفحات نمایش برای محصولات آینده خود بهره ببرد.

مراسم رونمایی صفحات نمایش سامسونگ

تفاوت صفحه نمایش infinity-O

صفحات نمایشی چون واتر دراپ از یک بریدگی ناچ کوچک در قسمت مرکزی صفحه نمایش بهره می برده است که این بریدگی تا کنار صفحه نمایش نیز کشیده می شده است. اما در صفحه اینفینیتی O دیگر خبری از ناچ و بریدگی حتی کمی اضافی برای اشغال صفحه نمایش وجود ندارد و شما یک صفحه نمایش یکدست فقط با یک حفره بسیار کوچک برای محل قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی در گوشه کناری بالا در نظر گرفته شده است.

گوشی های هوشمند مجهز به صفحه نمایش infinity-O

سامسونگ اولین شرکتی بود که با معرفی رسمی گلکسی A8s خبر از آن داد که قرار است برای این محصول خود از چنین صفحه نمایش جذابی استفاده کند. مدتی طول نکشید که هوآوی نیز خبر استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی O برای محصول جدید خود را داد و بعد از آن با انتشار تصویر عجیبی از گوشی هوشمندی با چنین صفحه نمایشی در دست یک شهروند چینی شک ها را به سمت شرکت چینی هوآوی کشاند.

سامسونگ گلکسی A8s

هوآوی نیز معطل نکرد و از Nova 4 در مراسمی رسمی رونمایی کرد. و خبر ارائه این محصول را قبل از فرا رسیدن سال میلادی جدید داده است. این در صورتی است که سامسونگ قرار است در ماه اول سال میلاد 2019 از گلکسی A8s رونمایی کند.

هوآوی nova 4

البته گویا قرار است برای سامسونگ گلکسی اس 10 از صفحه نمایشی این چنینی ولی با حفره ای کوچکتر استفده شود که به طبع زیبا تر و جذاب تر می باشد.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد

3 نظرات

هوآوی با انتشار تیزر رسمی تاریخ رونمایی nova 4 را اعلام کرد – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آذر 12, 1397 - 2:04 ب.ظ
[…] به خود جلب کرده است. برای اطلاعات دقیق، بهتر از به مطلب هرآنچه باید از صفحه نمایش infinity-O بدانید که با جزئیات به چنین صفحه نمایش و محصولاتی که قرار است […]
هوآوی Honor View 20 را معرفی کرد: اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی در صفحه نمایش – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آذر 19, 1397 - 4:00 ب.ظ
[…] اینکه اولین شرکتی باشند که از صفحه نمایش یکدستی با نام اینفینیتی O استفاده کنند، هوآوی بدون اطلاع قبلی گوشی هوشمند خود را […]
مقایسه سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 با صفحات نمایش اینفینیتی O – سامسونگ دی 3, 1397 - 2:16 ب.ظ
[…] A8s و هوآوی nova 4 به عنوان اولین گوشی های هوشمند مجهز به صفحات نمایش اینفینیتی O بصورت رسمی معرفی […]
دیدگاه بگذارید