گوگل خبر حذف Hangouts را تکذیب کرد

دو روز قبل بود که خبر حذف پیام رسان Hangouts برای سال 2020 همگان را متعجب کرده است. شاید این پیام رسان به نسبت پیام رسان های دیگری چون تلگرام و واتس اپ محبوبیت نداشته باشد، اما به هرحال این پیام رسان کماکان مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به همگام سازی Gmail با این پیام رسان قابلیت ها و بکاپ های خوبی از پیام ها و داده های شما را در اختیارتان می گذارد.

Hangouts حذف نخواهد شد

حال امروز گوگل در بیانیه رسمی اعلام کرده است این پیام رسان از چرخه این شرکت خارج نخواهد شد و این بار با بروزرسانی های جدید و اضافه شدن بخش های دیگر به کار خود ادامه می دهد.

با توجه به آنچه گوگل اعلام کرده، قرار است این پیام رسان از دو بخش Chat و Meet بهره ببرد. با توجه به اینکه این پیام رسان با Gmail شما همگام سازی شده است به راحتی با حفظ اطلاعات قبلی می توانید به این دو بخش جدید نقل مکان کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات و داده های شخصی خود نباشید.

اخباری که در خصوص خارج شدن این پیام رسان منتشر شده بود مشخص شده است که شایعه بیش نبوده و قرار است قدرتمند تر از همیشه با قابلیت های جذاب تر و کارآمد تر به فعالیت خود ادامه دهد. حال باید بینیم با دریافت بروزرسانی چه تغییرات چشم گیری برای این پیام رسان اعمال خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد