نقد و بررسی دستبند هوشمند ورزشی هوآوی Band 3 Pro

بعد از خودنمایی خاص شرکت هوآوی در عرصه گوشی های هوشمند بسیار قدرتمند خانواده میت 20 این شرکت معتبر در زمینه گجت های پوشیدنی نیز دست روی دست نگذاشته و دستبند ورزشی Band 3 Pro را با بهبود نسبت به نسخه قبلی خود روانه بازار کرد. ما نیز تصمیم به نقد و بررسی این محصول کارآمد و با قیمت مناسب پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

طراحی

در طراحی نگاه اول این دستبند هوشمند تنها تفاوتی که به چشم می خورد استفاده از پوشش فلزی برای قسمت پایینی و کناری این دستبند می باشد. در سری قبلی این محصول یعنی Band 2 Pro  درست است که از پوشش فلزی استفاده شده بوده ولی این پوشش صرفا برای قسمت زیرین این دستبند در نظر گرفته می شده است.

دستبند هوشمند ورزشی هوآوی Band 3 Pro

به نظر خودم در چنین اتفاقی برای Band 3 Pro چندان جالب به نظر نمی رسد، زمانی که شما می خواهید کاملا ساعت به مچ شما بچسبد این زائده های آهنی در نظر گرفته شده در قسمت کناری و مخصوصا دو طرف بالا و پایین دستبند نمی گذارد کاملا این دستبند به مچ شما بچسبد و یک فضای خالی میان مچتان و ساعت به وجود می آید.

دستبند هوشمند ورزشی هوآوی Band 3 Pro

البته Band 3 Pro با قطر 45 میلی متری و تنها 1 میلی متر بیشتر از سری قبلی خود روانه بازار شده است. در کل در ظاهر و اندازه این دستبند تغییر چندانی دیده نمی شود.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این محصول تنها 24.1 میلی متر از اندازه کلی 45 میلی متری این دستبند را اشغال می کند. نکته جالب خداحافظی هوآوی با صفحه نمایش سیاه و سفید بوده که برای نسل های قبلی محصولات خود  از این نوع صفحه نمایش استفاده می کرده است.

دستبند هوشمند ورزشی هوآوی Band 3 Pro

Band 3 Pro از یک صفحه نمایش بسیار زیبا و با ترکیب رنگ عالی بهره می برد. شاید با قدرت می توان گفت نقطه اوج این دستبند به نسبت نسل قبلی خود همین بهره بردن از صفحه نمایش رنگی بوده است.

نرم افزار های تناسب اندام

نرم افزار های بکار گرفته شده برای این محصول تغییری به نسبت نسل قبلی خود نداشته است و طبق معمول از نرم افزار های تناسبی چون GPS برای هماهنگ شدن با برنامه تمرینی، کنترل کیفیت خواب، کنترل ضربان قلب و غیره برخوردار شده است.

البته در مورد GPS این دستبند هوشمند برخی اشکالات و تاخیر در هماهنگ شدن با مکانی که شما قرار دارید به چشم خورد. چنین مشکلی در تجربه استفاده از Band 2 Pro دیده نشد.

عمر باتری

هوآوی در زمینه عمر باتری این محصول جدید خود نیز بهبود خوبی داشته است. نسل قبلی یعنی Band 2 Pro بعد هر بار شارژ و فعال بودن قابلیت کنترل کیفیت خواب توانایی نگهداری تا 3 روز را دارد ولی Band 3 Pro با همین شرایط حداقل تا 5 روز توانایی داشتن باتری این دستبند هوشمند را دارد که برای چنین دستبند هوشمندی بسیار اتفاق خوبی است.

دستبند هوشمند ورزشی هوآوی Band 3 Pro

قیمت

قیمت در نظر گرفته شده برای این دستبند تناسب اندام جدید هوآوی جالب است که با مدل قبلی خود تغییری نکرده است با همان قیمت 70 دلاری روانه بازار شده است و بسیار قیمت مناسبی به نظر می رسد. قابلیت ضد آب بودن هم که برای یک دستبند ورزشی با توجه به استفاده ورزشی های مختلف طبیعی  است و این دستبند هوشمند نیز از این قابلیت بهره می برد.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد