واتربلاک Pacific V-RTX Plus ترمالتیک؛ این بار سهم کارت گرافیک‌های ROG Strix RTX2070 ایسوس

شرکت ترمالتیک از برندهای نام‌آشنا و محبوب در حوزه تولید منبع تغذیه، کیس و خنک کننده‌های پردازنده و تجهیزات خنک کننده‌های کاستوم به شمار می رود، پس از معرفی واتربلاک زیبا و جدید خود از سری Pacific V RTX Plus برای کارت گرافیک‌های RTX2080 و RTX2080Ti سری ROG Strix ایسوس در ماه نوامبر امسال، این بار واتربلاکی را با ساختار مشابه از همین سری، برای کارت گرافیک‌های  ROG STRIX 2070 معرفی کرده است.

واتربلاک Pacific V-RTX 2070 Plus از جنس مس با پوشش نیکل ساخته شده و پنل شفاف قسمت فوقانی آن از جنس آکریلیک  می‌باشد و کل مساحت PCB  کارت های گرافیک ROG STRIX 2070 ایسوس شامل مدل های ROG Strix RTX 2070 8G Gaming و ROG Strix RTX2070 O8G Gaming و ROG Strix RTX2070 A8G Gaming را پوشش خواهد داد. فیتینگ‌های قابل اتصال به این واتربلاک، از نوع متداول  G1/4 بوده و یک بک پلیت با کیفیت آلومینیومی یک دست مشکی رنگ که برروی آن لوگوی ASUS و ROG Strix و لوگو نام برند ترمالتیک و مدل محصول درج شده است، اجزای  این واتربلاک با کیفیت و زیبا را تشکیل می‌دهند.

ترمالتیک برای زیبایی هرچه بیشتر این واتربلاک که البته به زیبایی کلی سیستم نیز کمک خواهد کرد، از نورپردازی RGB از نوع دیجیتالی( Adressable یا به اختصار ARGB ) با 12 عدد LED استفاده کرده است که جلوه ای بسیار زیبا به کارت گرافیک و کل سیستم حرفه‌ای کاربر خواهد داد. کابل مربوط به نورپردازی واتربلاک می‌تواند به طور مستقیم به هدر موجود بر روی کارت گرافیک متصل شده یا از طریق کابل USB به هدر USB 2.0  مادربرد متصل گردد و نورپردازی زیبا و چشم نواز آن با  پلتفرم‌های نرم افزاری مدیریت نورپردازی RGB  سازندگان مادربرد و کارت گرافیک مانند ASUS Aura RGB Sync کنترل گردد.

قیمت این محصول زیبا و البته لاکچری به تنهایی 180 دلار بوده و هم اکنون در فروشگاه رسمی Thermaltake Premium در دسترس است.

پست های مرتبط

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد

گوگل 20 میلیارد دلار در سال 2022 به اپل پرداخت کرده تا موتور جست‌وجویش در حالت پیش‌فرض باقی بماند !