ویدئویی جذاب از سیر تکامل بازی های سری Need For Speed (سال 1994 تا 2017)

می شود کسی عاشق بازی کردن باشد و بازی های سری Need For Speed را بازی نکرده باشد؟. بازی های سری نید فور اسپید از سال 1994 برای کامپیوتر به بازار عرضه شد اما نام نید فور اسپید بیشتر از زمان انتشار underground و کربن بر سر زبان ها افتاد.

بازی های سری Need For Speed توسط شرکت Electronic Arts منتشر می شود و داستان آن را برگزاری مسابقات خیابانی که در اکثر مواقع با تعقیب و گریز باعث هیجان بیشتر گیم پلی می شود، شکل داده است. تا کنون توسعه دهندگان زیادی برای انتشار این بازی ها با الکترونیک آرتز همکاری کرده اند که گاه بعضی بسیار موفق و بعضی دیگر موجب دلسردی گیمرها شده است.

در بیشتر مواقع گیمرها از نسخه هایی که با مسابقات خیابانی و تیونینگ خودروها همراه بوده به خوبی یاد می کنند اما نسخه هایی مانند شیفت را خسته کننده و بدور از داستان اصلی بازی می دانند. با این که در این سال ها توسعه دهندگان سعی داشتند تا گرافیک بازی و محیط گیم پلی هر نسخه را نسبت به نسخه های قبلی بسیار طبیعی و جذاب جلوه دهند، اما در خلق داستانی هیجانی و گیمر پسند کاملاً ناموفق عمل کردند. با نارضایتی کارشناسان و گیمرها برای یک نواختی داستان نسخه های اخیر سری نید فور اسپید، شرکت الکترونیک آرتز نوید یک نسخه جدید با گیم پلی عالی و داستانی مشابه نسخه های معروف این سری را داد که نتیجه آن شد بازی Need for Speed ​​Payback. نسخه پی بک که در تاریخ 10 نوامبر 2017 منتشر شد، با وجود گرافیک عالی از مشکل نسخه های اخیر نید فور اسپید که همان داستان یک نواخت و بدور از هیجان بود رنج می برد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

1 دیدگاه

S.f مهر 14, 1397 - 5:42 ق.ظ
خیلی جالب بود
دیدگاه بگذارید