پازل تویوتا سوپرا 2020 در حال تکمیل شدن است

به نظر می رسد کم کم قطعات پازل تویوتا سوپرا 2020 در حال تکمیل شدن است. تقریبا دو هفته پیش بود که عکس هایی از یک سوپرا نقره ای دیده شد اما اخیراً نمای عقب سوپرایی زرد رنگ در فضای مجزایی باعث شده تا نمای کلی مدل تولیدی بیش از پیش به واقعیت نزیدک شود.

در سال 2014 بود که تویوتا با مدل مفهومی یا کانسپت FT-1، زمزمه هایی از تولید مجدد مدل محبوب سوپرا را راه انداخت. کانسپت FT-1 یک خودروی کاملا مدرن از نظر ظاهری، بحث فنی و البته آیرودینامیک بود. تصاویر این خودرو به سرعت در تارنماها پخش شد و همگان از جمله نگارنده امیدوار بودیم که سوپرای تولیدی تا حدی شبیه این کانسپ زیبا باشد.

آنچه از تصاویر منتشر شده از مدل تولیدی سوپرا به دست رسیده است نشان از تغییراتی خصوصا در بخش جلویی خودرو می دهد. البته این تغییرات تنها در این بخش نبوده و در مجموع به نظر می رسد نمونه تولیدی نسبت به کانسپت FT-1 از طول کمتر، درب موتور کوچک تر، حذف ورودی هوای کنار خودرو، تغییراتی در چراغ های جلو، حذف ادامه دماغه در مدل تولیدی، موچک شدن سایز رینگ، تغییراتی در ابعاد و ظاهر آینه بغل، تغییر گرافیک چراغ های عقب، کم کردن حجم های سه بعدی سپر عقب و تغییر در ساختار اسپویلر و دیفیوزر عقب خودرو برخوردار است.

هرچند جالب است به این موضوع اشاره کنیم که گیمرهایی که بازی گرندتوریسمو اسپرت را بازی می کنند، قبل از هر عاشق خودرویی با مدل های مختلف سوپرای جدید بازی کرده اند و به لطف شبیه سازی فوق العاده این بازی، تا حد زیادی با عملکرد این خودروها آشنا هستند.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر