پاور بدون فن Mistel با نورپردازی RGB

پاور بدون فن Mistel با نورپردازی RGB

 

کمپانی Mistel که پیش از این در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از پاور های سری MX خود رونمایی کرده بود، اکنون قصد دارد تا محصولات خود را وارد بازارهای جهانی کند. معروف ترین محصول Mistel در گذشته، کیبرد های دو بخشی بوده، اکنون شاخه ای جدید از خط تولید خود را راه اندازی کرده و در گام اول دو منبع تغذیه با توان 550 و 650 وات تولید می کند.

مهم ترین ویژگی پاور های Mistel عدم نیاز به فن در حالت استاندارد بوده و تمام وظیفه خنک سازی بر عهده هیت سینک های متعدد است. هر چند کاربران حرفه ای می توانند یک عدد فن 15 سانتی متری را درون پاور نصب کنند تا عملکرد خنک کنندگی آن بهبود پیدا کند.

تمام توان پاور برای قطعات پر مصرف مانند پردازنده، کارت گرافیک و مادربرد توسط یک ریل 12 ولت ارائه می شود و طبق ادعای Mistel، پاور 650 وات این کمپانی قادر به پشتیبانی از سه عدد کارت گرافیک میان رده است. یک عدد کانکتور 24 پین وظیفه تامین توان مادربرد را بر عهده دارد و توان مورد نیاز پردازنده نیز توسط کانکتور 4+4 پین EPS تامین می شود.

برای راه اندازی کارت گرافیک نیز حداکثر 8 عدد کانکتور 2+6 پین PCI در دسترس کاربران قرار دارد. پاور های سری MX کمپانی Mistel از پلتفرم کابل کشی فول ماژولار بهره می برند و به این صورت کاربران می توانند فقط کانکتور های مورد نیاز خود را نصب کنند تا از شلوغی بیش از حد فضای داخلی کیس جلوگیری شود. در بخش کانکتور های ساتا و مولکس نیز Mistel به خوبی عمل کرده و محدودیت خاصی از این نظر وجود ندارد.

ویژگی دیگری که در پاور های 550 و 650 وات میستل وجود دارد، سیستم نورپردازی RGB است که در لایه های درونی برد نصب شده اند. هر چند شدت نور دیود های نوری RGB در سطح عالی قرار ندارد اما به هر صورت، نورپردازی برای پاور، یک ویژگی منحصر بفرد برای کاربران ظاهر پسند به شمار می رود!

اتصال دیود های نوری پاور به مادربرد توسط یک کانکتور 4 پین ARGB انجام می شود و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ نیز برای آنها لحاظ شده است. میستل در نظر دارد تا به زودی دو محصول قدرتمند شامل مدل های MX1000 با توان 1000 وات و MX1250 با توان 1250 وات را تولید کند. تا کنون قیمت دو پاور 550 و 650 وات Mistel از کمپانی تولید کننده اعلام نشده است.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !