پردزانده 7 نانومتری اگزینوس 9820 سامسونگ

با توجه به رونمایی شرکت های مطرح در زمینه گوشی های هوشمند از پردازنده های قدرتمند 7 نانومتری همانند هوآوی با پردازنده Kirin 980 استفاده شده در خانواده میت 20 و خبر رونمایی نزدیک از چیپست بهبود یافته Kirin 990 و پرچمداران جدید اپل با مجهز شدن به پردازنده بایونیک A12 در میان سه غول عرصه گوشی هوشمند جای خالی سامسونگ حس می شده.

این غول کره ای همانطور که شایعاتی شنیده می شد قرار است در 14 نوامبر در مراسمی رسمی از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری خود پرده برداری کند. این چیپست جدید که به احتمال زیاد با نام اگزینوس 9820 معرفی خواهد شد قرار است به دو هسته NPU قدرتمند مجهز شود که قرت هشن مصنوعی این پردازنده شگفت انگیز را چندین برابر می کند. CPU هشت هسته ای و دو هسته  ARM Cortex-A76 قدرتمند از دیگر مشخصاتی خواهد بود که اولین پردازنده 7 نانومتری سامسونگ به آن ها مجهز می شود.

سامسونگ مدعی شده است این پردازنده جدید 50 درصد مصرف انرژِی کمتری نسبت به نسل قبلی پردازنده های خود خواهد داشت و از طرفی 20 درصد کارایی بیشتری را نیز ارائه خواهد داد. و قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنتی نسل پنجم نیز از دیگر قابلیت های این پردازنده خواهد بود. حال باید تا کمتر از 5 روز دیگر منتظر بود و جزئیات بیشتر و خبرهای خوشایندی که سامسونگ قرار است در این رونمایی به اطلاع علاقه مندان این شرکت بگذارد را دید. این پردازنده قدرتمند قطعا برای پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس 10 استفاده خواهد شد و باید منتظر بود و دید این پردازنده قدرتمند 7 نانومتری چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد و چه امتیازات بنچمارکی را به خود اختصاص می دهد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

1 دیدگاه

سونی گوشی های هوشمند سری اکسپریا خود را به اندروید پای مجهز کرد - بنچیمو آبان 20, 1397 - 3:31 ب.ظ
[…] این به روز رسانی قابلیت چون عکاسی حالت شب همانند شیائومی می ۸ و شیائومی می میکس ۲S و همچنین وان پلاس ۶T مجهز خواهند شد. قابلیت فیلمبرداری […]
دیدگاه بگذارید