گوشی میان رده سامسونگ J4 Core رونمایی شد

سامسونگ همواره در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد خوبی از خود نشان داده است و با قدرت می توان گفت صدر نشینی شرکت کره ای در زمینه فروش گوشی های هوشمند نسبت به دیگر شرکت های این عرصه مدیون فروش خوب در بخش گوشی های میان رده می باشد، که با توجه به قیمت معقول و مشخصات داخلی مناسب نسبت به قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی های میان رده این شرکت کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. جدید ترین گوشی میان رده این غول کره ای با نام سامسونگ J4 Core به صورت رسمی معرفی شد.

این گوشی هوشمند جدید از صفحه نسبتا بزرگ 6 اینچی ال سی دی با رزولوشن 720×1480 پیکسلی HD+ بهره می برد. برای پردازنده J4 Core نسبت به نسل قبلی خود یعنی J2 Core تغییری انجام نشده است که جای تاسف دارد و از یک پردازنده اگزینوس 7570 چهار هسته ای Cortex-A53 بهره می برد، شاید به روز رسانی پردازنده این گوشی هوشمند اتفاق ناخوشایندی به نظر برسد ولی، برای یک گوشی هوشمند میان رده پردازنده مناسبی به نظر می رسد.

رم 1 گیگابایتی با حافظه داخلی 16 گیگابایتی در نگاه اول نسبت به مدل های دیگر این شرکت و دیگر رقبا بسیار ناچیز به نظر می رسد، هرچند حافظه داخلی این گوشی هوشمند قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت میکرو اس دی را نیز دارد. برای دوربین اصلی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، و سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم مشابه با دوربین اصلی در نظر گرفته شده است.

باتری در نظر گرفته شده 3300 میلی آمپری برای چنین گوشی با ابعاد نسبتا بزرگ زیاد قدرتمند به نظر نمی رسد و طبق معمول سیستم عامل اندروید 8.1 اورئو برای J4 Core در نظر گرفته شده است. گویا قرار است طبق روال همیشگی گوشی های میان رده سامسونگ این بار نیز رنگ بندی های متنوعی برای این گوشی در نظر گرفته شود که J4 Core در رنگ های مشکی، آبی و طلایی روانه بازار خواهد شد که به طبع رنگ طلایی از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. هنوز قیمتی برای  این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته نشده است و اطلاعاتی از سوی این شرکت منتشر نشده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد