کارت گرافیک GTX 1180 در دیتابیس 4 GFXBench لو رفت!

مدتی است که شایعات پیرامون معرفی کارت گرافیک‌های سری GTX 11XX و به خصوص معرفی کارت گرافیک Geforce GTX 1160 انویدیا بیش از پیش داغ بود و هر از گاهی اخباری مبنی بر تایید یا رد وجود  کارت های این خانواده به گوش می‌رسید که قرار است  کارت گرافیک‌های سری GTX 11XX انویدیا بر پایه معماری Turing  اما بدون هسته های  RT که مسئول پشتیبانی از قابلیت Ray Tracing هستند،عرضه شود. سرانجام تقریبا همزمان با لو رفتن اطلاعات اولیه کارت گرافیک RTX 2060، مسجل شد که انویدیا قصد دارد کارت GTX 1160 را نیز به  صف طویل کارت‌های میان رده خود وارد کند و حالا  اطلاعاتی از طریق یکی از نویسندگان یکی از رسانه‌های آلمانی در اختیار وب سایت معروف VideoCardZ قرار گرفته است که نشان می‌دهد به زودی باید شاهد کارت گرافیک قدرتمند GTX 1180 نیز باشیم!

 

این اطلاعات که از طریق دیتابیس موجود بر روی نرم افزار بنچمارک GFX Bench 4 لو رفته است، وجود کارت GTX 1180 را تایید کرده است. اطلاعات فاش شده از این طریق  احتمالاً موید آن است که کارت GTX 1180 انویدبا مشابه کارت‌گرافیک RTX 2080 از 2944 هسته CUDA بهره‌مند باشد؛ چرا که در لیست مشخصات و جزییات اعلام شده، این کارت با نام GeForce RTX 2080/PCIe/SSE2 شناسایی شده است!

باید دید  آیا انویدیا  وجود کارت GTX 1180  را به طور رسمی تایید می کند یا خیر و  در صورت معرفی، چه تاثیری بر بازار مصرف کنندگان خواهد داشت؟!

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد