کارت گرافیک RTX 2080 Ti RNG Edition کالرفول : کارتی خاص با نمایشگر رنگی

امسال را باید سال عجیبی برای تولید کنندگان کارت گرافیک دانست. کارتهای عجیبی که با ظاهری جذاب و البته برای اولین بار در تاریخ تولید کارت گرافیک ها، با نمایشگر تک رنگ یا رنگی روانه بازار می شوند. پس از کارت INNO3D و GALAX، این بار نوبت به Colorful رسیده تا کارت گرافیکی با ظاهری عجیب و نمایشگر تمام رنگی را تولید کند.

این کارت گرافیک خاص با نمایشگری تمام رنگی قابلیت آن را دارد تا حتی انیمیشن یا هر موشنی که مد نظرتان است را پخش کند. اما این نکته که آیا کاربر می تواند با استفاده از نرم افزار اختصاصی، مانیتورینگ کامل کارت را بروی این نمایشگر پخش کند یا نه، اطلاعاتی در دست نیست.

ظاهر این کارت هم به افتخار تیم چینی Royal Never Give Up یا RNG به پوسته و شماره خاص این تیم مزین شده است. کالرفول برای قدرت بخشیدن به این کارت از 3 کانکتور 8 پین استفاده کرده تا نشان دهد این کارت می تواند با راحتی از پس بازی ها و فریم ها بر آید.

شرکت Colorful دو کارت RTX 2080 و RTX 2080 Ti را با این نسخه خاص روانه بازار می کند. هر دو کارت از نظر طراحی مشابه هم هستند و تنها در مشخصات فنی تا حدودی با هم اختلاف دارند. کارت RTX 2080 RNG Edition از فرکانس پایه پردازنده گرافیکی 1515 مگاهرتز و فرکانس اورکلاک 1875 مگاهرتز بهره می برد و کارت RTX 2080 Ti RNG Edition هم با فرکانس پایه 1350 و فرکانس اورکلاک شده 1740 مگاهرتز کار خود را انجام می دهد.

البته جدا از اورکلاک کارخانه ای کارت، کالرفول در پنل I/O دکمه ای برای اورکلاک در نظر گرفته تا با دسترسی راحت تر کاربر بتواند به سرعت کارت خود را اورکلاک کند.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد