کسب رتبه اول فروش گوشی های هوشمند هدف بعدی هوآوی

هوآوی بعد از معرفی گوشی های قدرتمند خانواده میت 20 گویا هر لحظه منتظر بوده است تا قدمی از رقیب قدرتمند خود یعنی سامسونگ عقب نماند. همانطور که می دانید هوآوی بعد از سامسونگ رتبه دوم فروش جهانی گوشی های هوشمند را در اختیار دارد.

برای مثال معرفی گوشی انعظاف پذیر سامسونگ در مراسمی رسمی عرض اندامی بود که این غول قدرتمند کره ای برای سایر رقیبان عرصه گوشی های هوشمند انجام داد. هوآوی هم دست روی دست نگذاشت و کمی بعد ویدئویی از کانسپت میت ایکس را به عنوان گوشی انعطاف پذیر این شرکت رونمایی کرد.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی F

غرور کاذب اپل

شاید زیاد طول نمی کشد که اپل دیگر تنوانسته است آن محبوبیت و فروش مناسب خود را داشته باشد. بعد از اخبار کاهش فروش شدید این شرکت آمریکایی و مجبور شدن اپل به تامین برخی از فناوری های شرکت های دیگر برای جبران خسارت ها نشان داد که این شرکت مطرح با مشکل اساسی مواجه شده است.

از دست دادن رتبه دوم فروش اپل

همین کاهش فروش و غرور اپل با بالا نگه داشتن قیمت های گوشی های هوشمند خود مخصوصا پرچمداران جدید این شرکت، حتی رونمایی آیفون ایکس آر به عنوان یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب تر نسبت به دو پرچمدار دیگر نیز نتوانست کمکی به عدم ضرر مالی این شرکت بکند.

طولی نکشید که شرکت هوآوی با برنامه ای درست و ارائه گوشی های هوشمند با قابلیت های مناسب توانست رتبه دوم را در زمینه فروش گوشی های هوشمند بدست آورد و اپل در کمال ناباوری به رتبه سوم تنزل کرد.

هدف بعدی هوآوی کسب رتبه اول فروش

حال این شرکت که بسیار قدرتمند تر از قبل شده است، در آخرین مراسم رسمی خود بیان کرده است که قرار است از اولین گوشی هوشمند خود مجهز به چهار دوربین اصلی پرده برداری کند. در همین صحبت ها بود که هوآوی کنایه ای به سامسونگ می اندازد و بیان کرد درست است که سامسونگ اولین شرکتی بوده که تنها گوشی هوشمند مجهزبه چهار دوربین اصلی گلکسی A9 2018 را معرفی کرد ولی محصول آینده این شرکت از کیفیت بهتری بهره خواهد برد.

سامسونگ گلکسی A9 2018 مجهز به چهار دوربین اصلی

اما این شرکت به همین جملات بسنده نکرد و هدف آینده هوآوی را کسب رتبه اول فروش گوشی ها هوشمند بیان کرد. چنین ادعایی در مقابل سامسونگ ادعای بزرگی محسوب می شود.

سامسونگ هم بیکار ننشست و نشان داد برای نسل های آینده گوشی های هوشمند میان رده خود برنامه ویژه ای دارد. آخرین خبر این شرکت نیز مجهز شدن سامسونگ گلکسی A8s به صفحه نمایش بدون ناچ بوده است که از صفحه اینفینیتی O بهره خواهد برد.

با توجه به اینکه سامسونگ بیشترین میزان فروش شرکت خود را مدیون گوشی های هوشمند میان رده خود می باشد، با مجهز تر کردن گوشی های هوشمند میان رده خود نشان داده است که برنامه ویژه ای برای سال آینده میلادی دارد.

پست های مرتبط

هر آنچه در مورد گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و حلقه گلکسی می‌دانیم

هر آنچه در مورد Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 می‌دانیم

مشتریان TSMC با افزایش قیمت تراشه‌های 3 نانومتری در ازای یک شرط موافقت کردند

1 دیدگاه

گوشی هوشمند میان رده Honor 8A: ناچ واتر دراپ و طراحی زیباتر – honor 8A – بنچیمو دی 14, 1397 - 2:07 ب.ظ
[…] در بازار جهانی در اختیار دارد. هوآوی نیز به عنوان دومین شرکت قدرتمند گوشی های هوشمند حال تصمیم به رونمایی گوشی هوشمند میان رده honor 8A گرفته […]
دیدگاه بگذارید