کیس های MSI از USB 3.2 Gen 2×2 پشتیبانی می کنند

شرکت ام اس آی با گسترش سبد محصولت گیمینگ خود از جمله کیس های گیمینگ سعی بر این دارد تا برای تحقق بخشیدن به اهداف گیمرها و البته تولیدکنندگان محتوا، جدیدترین فناوری ها را در کنار طراحی بی نقص به کار گیرد. یکی از این موارد، پشتیبانی از USB 3.2 Gen 2×2 است که به منظور تامین حداکثری پهنای باند و انتقال داده صورت گرفته است.

کیس های گیمینگ شرکت MSI دارای پورت Type-C هستند که در صورت اتصال کانکتور مربوطه به مادربرد، استفاده از گجت های مورد نظر و حتی بهره بردن از پهنای باند و سرعت بیشتر را فراهم می سازد. یکی از برترین نسل ها از پورت Type-C با کد USB 3.2 Gen 2×2 شناخته می شود که همچون دیگر نسل ها با اتصال فیزیکی کابل به پورت Type-C، کاربر را با ارتباط پر سرعت روبرو خواهد کرد.


آشنایی با کیس های FORGE 100R / GUNGNIR 110M / SEKIRA 100R / GUNGNIR 110R


نسل دوم USB 3.2 دارای سرعت انتقال داده 10 گیگابیت در ثانیه است در حالی که نسل USB 3.2 Gen 2×2 با سرعت انتقال داده 20 گیگابیت در ثانیه قطعا شما را شگفت زده می کند. این ارتباط نه تنها برای انتقال داده به صورت معمول بلکه به منظور انتقال داده کدینگ برای اتصال گجت ها هم مفید واقع می شود. به گفته MSI، کیس های گیمینگ این شرکت از USB 3.2 Gen 2×2 پشتیبانی می کنند که تنها نیاز آن اتصال پورت USB Gen2 Type-C به مادربردهای MSI است. در واقع با این کار MSI به میزبانی آینده رفته است.

لیست کیس های MSI با پشتیبانی از USB 3.2 Gen 2×2

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد