گوشی آیفون 16 پرو احتمالاً دارای صفحه‌نمایش و دکمه اکشن بزرگتری باشد

مدتی است که اطلاعات جدیدی از ظاهر گوشی آیفون 16 به بیرون درز می‌کند. با اینکه با قطعیت نمی‌توانیم ظاهر نهایی را انتخاب کنیم ولی می‌توانیم ایده‌ای کلی از آن داشته باشیم. بر اساس تمام اطلاعاتی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که این شرکت احتمالاً تغییرات بیشتری در گوشی آیفون 16 پرو ایجاد کند که اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

احتمالاً طراحی دوربین عقب گوشی‌های آیفون 16 پرو و پرومکس به صورت مثلثی باشد !

91Mobiles، یک منبع قابل اعتماد که به خاطر رندرهای مبتنی بر CAD شناخته می‌شود، به تازگی فایل‌های CAD را برای گوشی آیفون 16 پرو آینده آپلود کرده و بر اساس اطلاعات به‌روز شده از این فایل‌ها به نظر می‌رسد که آیفون جدید دارای یک دکمه اکشن بزرگتر خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که گوشی آیفون 16 پرو دارای دکمه کپچر در طرف چپ دستگاه باشد. احتمالاً دکمه کپچر بیشتر از یک دکمه شاتر عمل خواهد کرد. طرفداران آیفون و علاقه‌مندان به تکنولوژی مشتاق‌اند تا کاربرد واقعی این دکمه را بدانند.

گوشی آیفون 16 پرو احتمالاً دارای یک دکمه خازنی فرورفته باشد

این منبع همچنین ادعا می‌کند که ابعاد گوشی آیفون 16 پرو 8.4×71.4×149.6 میلی‌متر باشد. ما انتظار داریم که این گوشی این بار صفحه نمایش بزرگتری با اندازه 6.3 اینچ داشته باشد که برای افرادی که گوشی‌های بزرگتر را ترجیح می‌دهند مناسب‌تر است. تا آنجا که به بقیه تغییرات مربوط می شود، هنوز باید مدتی صبر کنیم تا همه چیز آشکار شود.

گوشی آیفون 16 همچنین شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگر هم می‌شود. با توجه به اینکه ویژگی‌های هوش مصنوعی در جدیدترین گوشی‌ها به یک ویژگی رایج تبدیل شده، اپل تمرکز بیشتری روی هوش مصنوعی خواهد گذاشت.

آپدیت iOS 18 ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را ارائه می‌کند

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !