گوشی های هوشمند میان رده محبوب ترند یا پرچمداران؟

گوشی های هوشمند میان رده

سه پرچمدار مطرح عرصه گوشی های هوشمند می توان به سامسونگ، هوآوی و اپل اشاره کرد که به ترتیب مقام های اول تا سوم بازار فروش گوشی های هوشمند را در اختیار دارند شاید عده معدودی با توحه به قیمت های بالای این پرچمداران توانایی خرید داشته باشند و بیشتر کارابران به سمت خرید گوشی های هوشمند میان رده با قیمت های مناسب کشانده می شوند.

دلیل معرفی پرچمداران

شاید از خودتان بپرسید با وجود اینکه اکثر فروش شرکت های عرصه گوشی های هوشمند به محصولات میان رده آن ها وابسته است پس دلیل رونمایی از پرچمدارانی با قیمت های نجومی چیست؟

یکی از دلایل اصلی معرفی گوشی های هوشمدی به منظور پرچمداران آن شرکت نشان دادن قابلیت ها و توانایی های شرکت سازنده گوشی های هوشمند در این عرصه می باشد. تکنولوژی هیچ گاه نمی ایستد و به ناچار شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند نیز با معرفی پرچمداران جدید نمی خواهند از تکنولوژی عقب بیفتند.

البته چنین اتفاقی برای برخی از شرکت های که تصمیم به تنها رونمایی از پرچمداران خود گرفته اند و هیچ گوشی میان رده ای را معرفی نمی کنند گران تمام می شود. اپل یکی از این شرکت ها می باشد که با غرور بی جای خود و معرفی گوشی های هوشمد با قیمت های نجومی ضرر زیادی را متحمل شد.

هرچند اپل با معرفی آیفون ایکس آر که قیمت کمتری به نسبت دو پرچمدار دیگر داشت به منظور فروش بیشتر این شرکت معرفی شده بود با قیمت در نظر گرفته شده باز هم حتی از خیلی از پرچمداران شرکت های دیگر گران قیمت تر بود و شبیه به شوخی بود معرفی گوشی ارازن قیمت تره اپل.

آیفون ایکس آر

گوشی های هوشمند میان رده پیروز رقاب

اما در همین میان رونمایی پرچمداران با قیمت هایی که هوش از سرتان می برد شرکت هایی چون شیائومی،  وان پلاس و گوگل توانستند به راحتی بیشترین میزان فروش بازار جهانی را به خود اختصاص دهند.

وان پلاس با معرفی گوشی هوشمند 6T خود توانست بیشترین میزان فروش بازار امریکا را با وجود شرکت امریکای اپل را به خود اختصاص داد.

وان پلاس 6T

شیائومی با معرفی پوکوفون f1 توانست تنها در مدت سه ماه 700 هزار دستگاه از گوشی های هوشمند خود را به فروش برساند. شرکت شیائومی خود نیز اعلام کرد بیشترین میزان فروش این شرکت از پوکوفون f1 بوده است.

شیائومی پوکوفون F1

گوگل نیز بعد از فروش سهام خود به HMD متحول شد و با معرفی گوگل پیکسل 3 . پیکسل 3 ایکس ال حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و در یک رقابت سنسور دوربین با آیفون ایکس اس مکس به راحتی این غول امریکایی را شکست داد و به همگان ثابت کرد قیمت بالای یک گوشی هوشمند دلیل بر بهتر بودن نیست.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوشی های میان رده قوی تر از همیشه

حال که به اواخر سال میلادی جدید نزدیک می شویم برنامه های شرکت های مختلف برای گوشی های هوشمند میان رده نشان از بهتر شدن این محصولات برای سال آینده دارد. سامسونگ با معرفی گلکسی A8s با صفحه نمایش خاص اینفینیتی O به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده جای هیج حرفی را نگذاشت و نزدیک شدن محصولات میان رده به پرچمداران را بیش تر از پیش نمایان کرد.

سامسونگ گلکسی A8s

نوکیا نیز اعلام کرده است قرار است برای سال آینده هدف اصلی فعالیت برای تولید محصولات در محدوده قیمت بین 300 تا 400 دلار خواهد بود.

در تست های انجام شده از گوشی های هوشمند میان رده نشان داد که قیمت های در نظر گرفته شده برای چنین محصولاتی بسیار منصفانه تر از گوشی هایی هستند که با نام پرچمدار معرفی می شوند. حال شما تصمیم بگیرید که گوشی هوشمندی چون آیفون ایکس اس مکس را با قیمت نجومی انتخاب می کنید یا برای مثال گوشی هوشمندی چون گوگل پیکسل 3 که حتی با بهره بردن از تنها یک سنسور دوربین اصلی عملکرد بهتری به نسبت آیفون ایکس اس مکس نشان داده است.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !