امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۰۵:۵۰

شخصیت لئون در فیلم جدید Resident Evil حضور ندارد

جزئیات تازه‌ای از فیلم جدید رزیدنت اویل (Resident Evil) در حال انتشار است. چند روز پیش اعلام شد که بازیگری به نام پل والتر هاوزر به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده. حالا کارگردان فیلم، زک کرگر در گفت‌وگویی با مجله Entertainment Weekly توضیح داد که این اقتباس یک داستان کاملاً اصلی خواهد داشت و برخلاف شایعات طرفداران، شخصیت محبوب بازی‌ها یعنی لئون اس. کندی در فیلم حضور نخواهد داشت.

کرگر در این مصاحبه گفت:

این یک داستان کاملاً اصلی هست. فقط در دنیای رزیدنت اویل اتفاق می‌افتد. فکر نمی‌کنم طرفداران بازی‌ها ناامید شوند. من لئون را در یک داستان تازه جا نمی‌دهم؛ این کار درست نیست. می‌خواهم داستانی در جهان رزیدنت اویل تعریف کنم که همچنان همه چیزهایی را که طرفداران دوست دارند، دست‌نخورده نگه دارد.

وی ادامه داد:

وقتی فیلم را ببینید، متوجه می‌شوید که چطور می‌توانم شیفته ایده‌های تازه باشم و در عین حال فیلمی بسازم که بر اساس یک مجموعه شناخته‌شده باشد. شاید الان این حرف خیلی واضح نباشد، اما امیدوارم وقتی فیلم اکران شد، معنی پیدا کند.

بر اساس خلاصه داستان منتشرشده، ما فقط اطلاعات ابتدایی از خط اصلی روایت را داریم. به نظر می‌رسد ماجرا درباره یک پیک ساده‌لوح باشد که مأمور رساندن یک بسته به بیمارستانی دورافتاده می‌شود، اما خیلی زود درگیر شیوع ویروس شده و باید برای زنده ماندن با انبوهی از موجودات جهش‌یافته مبارزه کند. احتمالاً نقش این پیک را آستین آبرامز بازی خواهد کرد. این اولین بازیگری هست که حضورش در فیلم رزیدنت اویل تأیید شد. او را در سریال‌ها و فیلم‌هایی مانند This Is Us ،Euphoria ،Wolfs و Weapons دیده‌ایم.

بازی Resident Evil 9 با نام رسمی Resident Evil Requiem معرفی شداین فیلم، سومین تلاش برای ساخت یک مجموعه سینمایی بر اساس فرنچایز ترس و بقا (Survival Horror) شرکت کپکام (CAPCOM) محسوب می‌شود. اولین و شناخته‌شده‌ترین مجموعه، شش فیلمی بود که توسط پل دبلیو. اس. اندرسون کارگردانی شد و با بازی میلا یووویچ به شهرت رسید.

در سال 2021 فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City تلاش کرد بازآفرینی تازه‌ای از بازی‌ها باشد و نسبت به فیلم‌های اندرسون وفادارتر بود، اما نتوانست منتقدان و طرفداران را جذب کند. سال بعد، نتفلیکس یک سریال تلویزیونی با اقتباس آزاد ساخت که تنها یک فصل دوام آورد و پس از آن لغو شد.

فیلم جدید زک کرگر در تاریخ 18 سپتامبر 2026 روی پرده خواهد رفت. در همین حال، قسمت تازه‌ای از بازی با عنوان Resident Evil: Requiem قرار است در تاریخ 27 فوریه 2026 منتشر شود.

ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد فیلم جدید رزیدنت اویل چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *