امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ساعت : ۱۶:۵۶

سورپرایز بزرگ نینتندو سوییچ 2 در صنعت بازی : اجرای باورنکردنی Resident Evil Requiem !

همیشه جای سوال بود که مگر می‌شود بازی Resident Evil Requiem را در نینتندو سوییچ 2 به راحتی اجرا کرد؟ با اینکه هنوز کمتر از یک سال از عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 می‌گذرد، این دستگاه تاکنون میزبان بازی‌های متعددی از سوی استودیوها بوده. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Cyberpunk 2077 ،Star Wars Outlaws و Final Fantasy VII Remake Intergrade اشاره کرد. این عناوین با بهینه‌سازی‌های گسترده عرضه شده‌اند تا چه در حالت اتصال به داک و چه در حالت دستی، تجربه‌ای روان و باکیفیت ارائه دهند.

بازی چندپلتفرمی بعدی که احتمالاً بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کند، Resident Evil Requiem است. این عنوان روی نینتندو سوییچ 2 آنقدر خوب اجرا می‌شود که حتی تیم سازنده هم در ابتدا باورش برایشان سخت بود. در ویدیوی جدیدی از مجموعه Creator’s Voice، کارگردان بازی، Koshi Nakanishi، توضیح داد که تیم سازنده در ابتدا نسبت به اجرای بازی روی نسل جدید کنسول نینتندو تردید داشت.

وی گفت: سخت‌افزار Nintendo Switch 2 از نظر گرافیکی پیشرفت کرده، اما باز هم با خودمان می‌پرسیدیم آیا Requiem واقعاً می‌تواند روی آن اجرا شود یا نه. و شد! آن هم به‌راحتی. وقتی برای اولین بار بازی را روی دستگاه در حال اجرا دیدیم، خودمان هم مردد بودیم و چند بار دقیق‌تر نگاه کردیم. با خودمان گفتیم: ‘واقعاً این روی سوییچ 2 اجرا می‌شود؟’ همه‌چیز آن‌قدر روان و بی‌نقص بود که تصمیم گرفتیم بازی را بدون تغییر اساسی برای این کنسول منتشر کنیم. با چنین مشخصاتی در حالت دستی، واقعاً فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

Resident Evil Requiemناکانی‌شی همچنین ضمن تأکید بر اجرای روان Resident Evil Requiem روی سوییچ 2، از قابلیت GameChat هم تمجید کرد و گفت این ویژگی کاملاً با حال‌وهوای بازی هماهنگ است. او افزود: «حتی کسانی که فکر می‌کنند با بازی به صورت تنهایی راحت نیستند، می‌توانند دوستی را دعوت کنند تا تماشا کند و با هم هیجان‌زده شوند. به نظرم این قابلیت انگار مخصوص Resident Evil ساخته شده.»

از همان زمان معرفی بازی، تردیدی نبود که Resident Evil Requiem یکی دیگر از عناوین شاخص نینتندو سوییچ 2 باشد. هرچند کیفیت تصویر و برخی ویژگی‌های پیشرفته بصری آن احتمالاً به پای نسخه‌های رایانه‌های شخصی و دیگر کنسول‌ها نمی‌رسد، اما مقایسه‌های اولیه نشان می‌دهد تجربه نهمین قسمت این مجموعه روی نینتندو سوییچ 2 راهی بسیار مناسب برای همراه شدن با ماجراجویی ترسناک «گریس» و «لیان» خواهد بود.

خوشبختانه زمان زیادی تا عرضه جهانی بازی باقی نمانده و این عنوان در تاریخ 27 فوریه منتشر می‌شود. پلیرها به‌زودی می‌توانند خودشان عملکرد این نسخه را امتحان کنند. ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با بازی‌ها و سایر اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد اجرای بازی Resident Evil Requiem روی کنسول نینتندو سوییچ 2 چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *