نسخه سفیدی از کارت گرافیک RTX 40 iGame Vulcan شرکت Colorful دیده شد

شرکت Colorful هم مانند بسیاری از تولیدکنندگان کارت گرافیک تمایل به عرضه کارت های سفید رنگ دارد. از این رو این شرکت برترین کارت گرافیک خود (بجز سری تولید محدود) یعنی iGame Vulcan را بر اساس تراشه گرافیکی RTX 4090 و RTX 4080 با تن پوش سفید راهی بازار می کند.

با توجه به علاقه کاربران و بازار به کارت گرافیک های سفید رنگ، شرکت ها سعی در تولید و طراحی نمونه های سفید دارند که البته Colorful هم از این قاعده مستثنی نیست. کالرفول قرار است این هفته پردازنده گرافیکی RTX 40 Vulcan خود را با تم رنگی جدید معرفی کند. این محصول نهایی را قبلاً به عنوان نمونه اولیه iGame OC Lab Edition دیده بودیم که البته نسخه مشکی هم مشابه با این نمونه است. این تم برای مدل‌های RTX 4080 و RTX 4090 اعمال می‌شود. خنک کننده قدرتمند، طراحی خاص و البته نمایشگر ماژولار با نمایش اطلاعات یا مانیتورینگ از مهمترین ویژگی های این کارت سفید جذاب است.

این کارت ها مجهز به خنک کننده سه فن، هیت سینک بسیار بزرگ با اشغال 3.5 اسلات، صفحه پشتی یا بک پلیت یکپارچه و کانکتورهای برق 16 پین هستند. هیچ چیز خارق‌العاده‌ای در اینجا برای یک کارت سفارشی RTX 40 وجود ندارد، اما چیزی که در مورد سری Vulcan خاص است، صفحه نمایش رنگی ماژولار (قابل جدا شدن) است که می تواند اطلاعات گرافیک و همچنین انیمیشن های سفارشی را نمایش دهد. این صفحه نمایش را می توان با پین های مغناطیسی به کارت متصل کرد یا روی میز روی یک پایه USB قرار داد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه سفید رنگ RTX 40 iGame Vulcan در دست نیست اما کارت های رده بالای Colorful محصولاتی ارزان نیستند پس نباید این نمونه هم رقیبی برای RTX 40 های ارزان بازار باشد.

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر