شرکت GALAX رم های DDR5 و حفظه PCIe Gen5 SSD سری HOF را معرفی کرد

شرکت GALAX یکی از خوش نام ترین شرکت ها در زمینه تولید کارت گرافیک، اکنون زیر برند حرفه ای HOF را برای رم های DDR5 و سالید حافظه PCIe Gen5 SSD در نظر گرفته است. مانند همیشه ساختار حرفه ای و ظاهری جذاب بخشی از محصولات سری HOF شرکت GALAX است.

گلکس همانطور که وعده داده بود جدیدترین محصولات خود را برای علاقه مندان رونمایی کرد که یکی از آنها سالید M.2 با رابط PCIe 5.0 با خنک کننده فعال و دیگری کیت های رم DDR5 سریع با سرعت های مختلف می باشد. اولین محصول این رونمایی سالید HOF Extreme 50 بود که البته تنها بعضی از مشخصات آن در این رونمایی فاش شد. حافظه سالید HOF Extreme SSD در دو نسخه 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه می شود که هر کدام مشخصات متفاوتی را ارائه می دهند:

  • سالید HOF Extreme 50 1TB : سرعت خواندن 9500 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 8500 مگابایت در ثانیه
  • سالید HOF Extreme 50 2TB : سرعت خواندن 10000 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 9500 مگابایت در ثانیه

با این حال، این سریعترین SSD نیست که در حال حاضر با این رابط برنامه ریزی شده است. این شرکت در حال حاضر تایید کرده که سالید دیگری با سرعت خواندن متوالی 12 گیگابایت بر ثانیه در حال توسعه است. مشخصات فعلی واقعاً چشمگیر است برای یک SSD PCIe Gen5 چندان هم جلب توجه نمی کند. البته یکی از مزیت های این حافظه های سریع، سیستم خنک کننده فعال با یک فن و حافظه کش DDR4 داخلی است. از آنجا که سرعت بالای سالیدها باعث افزایش دما می شود، استفاده از خنک کننده فعال در این نسل به یک ساختار رایچ تبدیل شده است. همچنین حافظه HOF Extreme SSD دارای ساختار NAND با 232 لایه و کنترلر Phison است تا این سرعت بالا را با پایداری و عملکردی بهینه ارائه کند.

علاوه بر این، GALAX از حافظه HOF Pro DDR5 خود رونمایی می کند که در پیکربندی های مختلف ارائه می شود. این شرکت تایید کرد که کیت های 6800 MT/s و 7200 MT/s و حتی 8000 MT/s در حال تولید هستند که تنها با چینش 2×16 گیگابایت روانه بازار می شوند. هنوز هیچ یک از کیت های حافظه توسط GALAX در هیچ وب سایت رسمی یا خرده فروشی لیست نشده، زمان عرضه به بازار آن و البته زمان تاخیر ماژول های رم هم هنوز مشخص نشده است. این رم ها با طراحی جذاب در رنگ های سفید و مشکی و البته نورپردازی RGB به زودی به بازار عرضه می شوند.

در هر صورت، چیزی که باید گفت این است که GALAX تمایل دارد محصولات ممتاز HOF را ابتدا به اینفلوئنسرها و اورکلاکرها ارسال کند، بنابراین راه اندازی واقعی ممکن است درست زمانی اتفاق بیفتد که ما شروع به دیدن محتوای ویدیویی و نوشتاری از این محصولات کنیم.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد