عرضه پردازنده Ryzen 9 3950X تا ماه نوامبر به تعویق افتاد

در حوزه محاسباتی AMD نشان داد که با پردازنده های رایزن 3000 و پردازنده های سرور، می تواند بهتر از رقیب آبی پوش عمل کند. پردازنده هایی که نسبت به قیمت، از عملکرد عالی سود می برند اما همچنان در خود جنبه گیمینگ را برای گیمرها حفظ کرده اند. اما از پردازنده پرچمدار و قدرتمند Ryzen 9 3950X چه خبر؟

پردازنده Ryzen 9 3950X قرار بود این ماه به بازار عرضه شود. پردازنده ای که با 16 هسته و 32 رشته موازی، به همراه فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتز، گزینه ایده آلی برای کاربرانی است که به کمتر از عالی بسنده نمی کنند. متاسفانه اگر امید به این موضوع داشتید که این پردازنده در این ماه عرضه شود، با خبری که AMD منتشر کرد، این امید به ناامیدی تبدیل شد. کسانی که به فکر خرید این پردازنده قدرتمند هستند باید تا ماه نوامبر صبر کنند. شرکت AMD تنها ماه عرضه پردازنده Ryzen 9 3950X را مشخص کرده است و از روز دقیق عرضه به بازار این پردازنده اطلاعاتی را فاش نکرده است.

با این حال این شرکت وقت بسیار دارد تا بروی تقاضای شدید بازار برای خرید این پردازنده تمرکز کند. شرکت AMD در بیانیه ای اعلام کرده است: “ما در حال تمرکز بر تقاضای شدید نسل سوم پردازنده های رایزن هستیم و اکنون قصد داریم تا در ماه نوامبر AMD Ryzen 9 3950X و نسل سوم پردازنده های AMD Ryzen Threadripper را عرضه کنیم. ما مطمئن هستیم زمانی که علاقه مندان به پردازنده 16 هسته ای و نسل سوم پردازنده های رده بالای ما دست یابند، متوجه می شوند که این انتظار ارزشش را داشت“.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟