کدامیک زیباتر اند، پرچمداران گوگل یا اپل؟

در حالی که اپل از جدیدترین پرچمداران خود پرده برداری کرد، کم کم باید منتظر رونمایی جدیدترن پرچمداران گوگل نیز باشیم. گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال قرار است به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت روانه بازار شوند. اما این دو شرکت برای رونمایی از محصولات جدید خود حواشی بسیاری را با خود به همراه داشته اند.

یکی از اصلی ترین حواشی این گوشی های هوشمند، طراحی پشتی آن ها بود. پیش از این که هیچ شایعه ای از طرح احتمالی در نظر گرفته شده برای گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال منتشر شود، این اپل بود که طراحی مربعی شکلی را برای دوربین های اصلی سه گانه پرچمداران جدید خود در نظر گرفت.

بعد از مدتی نیز شاهد انتشار تصاویری از طرح جدید در نظر گرفته شده برای پرچمداران گوگل بودیم که با کاملا مشابه با طرحی بود که اپل برای پرچمداران خود انتخاب کرده.

تصاویر جدید از پرچمداران گوگل

حال بعد از رونمایی چدیدترین پرچمداران اپل، بار دیگر تصاویر لایو جدیدی از گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال منتشر شده. از نظر زیبایی باید گفت که رنگ نارنجی جدید در نظر گرفته شده برای پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال زیبایی خاصی به این گوشی های هوشمند  بخشیده و البته در سمت دیگر نیز آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس برای اولین بار با رنگ سبز نیمه شب یا همان سبز لجنی رونمایی شدند.

سنسور های دوربین اصلی پرچمداران اپل با یک برامدگی خاصی و البته چیدمان ضربدری در بریدگی مربعی شکل قرار گرفته اند، این در حالی می باشد که گوگل هیچ برآمدگی را برای سنسور های دوربین اصلی خود در نظر نگرفنه که باعث شده کمی گوگل پیکسل 4 به نسبت پرچمداران اپل زیبا تر به نظر برسد.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال به نسبت نسل قبلی یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، از تعداد سنسور بیشتری برای دوربین های اصلی خود بهره خواهند برد. با توجه به تصاویر و الته شایعاتی که تا به امروز منتشر شده، مطمئن شده ایم که این دو گوشی هوشمند از دو سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند خواهند شد.

باید منتظر بود و دید که آیا همانند پیکسل 3 ایکس ال که مشکلات زیادی مخصوصا در زمینه مقایسه سنسور های دوربین اصلی برای آیفون ایکس اس مکس به وجود آورد (عملکرد بهتر گوگل پیکسل 3 ایکس ال در ثبت تصاویر در نور کم با فعال بودن جالت شب)، این بار آیا باز هم برای پرچمداران جدید اپل مشکل ساز خواهند شد یا خیر.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد