ویدئو HANDS_ON آیفون 11 پرو و پرو مکس

آیفون 11 پرو در کنار آیفون 11 پرو مکس به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بصورت رسمی رونمایی شدند. این در حالی می باشد که اپل برای اولین بار مشخصات فنی و البته قدرتمند تری برای این پرچمداران جدید خود در نظر گرفته است. برای اولین بار این گوشی های هوشمند به سنسور های دوربین اصلی سه گانه ای مجهز شدند. این در حالی می باشد که پیش از این حداکثر از دوربین های اصلی دوگانه ای استفاده شده بود.

دو پرچمدار جدید اپل این بار قدرتمند تر و تا دندان مسلح وارد عرصه رقابت شده اند. آیفون 11 پرو به صفحه نمایش 5.8 اینچی و آیفون 11 پرو مکس به صفحه نمایش 6.5 اینچی، از جنس سوپر آمولد مجهز شده اند. این بار این صفحات نمایش قادر به ارائه حداکثر میزان روشنایی 1200 نیت را خواهند داشت.

بر خلاف آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، این پرچمداران جدید اپل به سنسور های دوربین اصلی سه گانه ای مجهر شده اند. یک ستسور 12 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور مگاپیکسلی فوق عریض 120 درجه ای، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی های هوشمند را تشکیل می دهند.

یکی از ایراداتی که به پرچمداران سری قبلی آیفون گرفته می شد، باتری نه چندان قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند بود. این بار اما اپل باتری هایی به نسبت قدرتمند تر را برای این پرچمداران جدید خود در نظر گرفته است.

برای پردازنده نیر، همانند آیفوت 11، این دو پرچمدار نیز به پردازنده 7 نانومتری A13 بایونیک و اختصاصی اپل مجهز شده اند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد