کارت های سری RX 5700 با پرچمداران MSI GAMING به اوج قدرت می رسند

شرکت AMD پس از سالها توانست روی خوش بازار را ببیند آن هم با پردازنده های رایزن 3000 و کارت گرافیک های RX 5700. کارت گرافیک های سری RX 5700 با عملکردی خوب و قیمت رقابتی به سرعت توانست نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به سمت خود جلب کند. کارت هایی که حتی شرکای تجاری مانند MSI را مجاب کرد تا کارت های مختلفی را بر اساس RX 5700 روانه بازار کند. البته این بار داستان متفاوت است زیرا MSI با خانواده GAMING و GAMING X پرچمداران سری RX 5700 را معرفی کرده است.

شرکت تایوانی MSI بار دیگر با ویژگی های اختصاصی، کارتی پرچمدار را معرفی می کند. کارتی که حداقل بین محصولات مبتنی بر سری RX 5700 این شرکت، یک شاهکار محسوب می شود. یکی از ویژگی های این کارت این است که MSI در این کارت گرافیک به کاربر این تضمین را می دهد که برق مورد نیاز کارت به جای شکاف PCIe، تنها از کانکتورهای برق تامین می شود. این موضوع جریان پایدارتر و قدرتمندتری را به سمت کارت روانه می کند و در دراز مدت از آسیب های احتمالی وارد شده به مادربرد جلوگیری می کند.

یکی از مهمترین مشکلات در ساخت کارت گرافیک های حرفه ای، ساخت محصولی است که همزمان با عملکرد عالی، خنک کننده ای کاربردی و ساکت داشته باشد. ام اس آی این نوید را داده است که MSI RX 5700 GAMING با قدرت بالا و خنک کننده ای عالی، یکی از برترین های بازار خواهد بود. فن های TORX FAN 3.0 با طراحی اختصاصی، جریان هوای متمرکز و قدرتمندی را به سمت هیت سینک ها روانه می کند. فناوری Zero Frozr هم برای متوقف کردن فن ها در زمان بی کاری پردازنده گرافیکی استفاده می شود تا در فعالیت های روزمره از نویز فن ها خبری نباشد.

زیبایی در کنار استقامت یکی دیگر از مواردی است که MSI در ساخت کارت گرافیک ها به آن توجه ویژه ای دارد. بدنه ای زیبا با ترکیبی از بک پلیت شخصی سازی شده باعث شده تا این کارت از طول عمر بیشتر و دفع بهتر حرارت سود ببرد. ام اس آی بک پلیت این کارت را با فاصله از PCB طراحی کرده است تا تبادل هوا در این محیط با جریان بیشتری همراه باشد.

قطعاتی از MSI که به نورپردازی RGB مجهز هستند، با استفاده از نرم افزار MSI Mystic Light به راحتی مدیریت می شوند تا جذابیت های بصری را در این محصولات دوچندان کند. کارت های تازه از راه رسیده MSI هم با نورپردازی RGB، زیبایی را با ترکیبی از عملکرد عالی ارائه می کنند. نرم افزارهای Dragon Center برای همگام سازی تمام قطعات و MSI Afterburner به عنوان حرفه ای ترین نرم افزار مدیریت کارت گرافیک، به عضوهایی جدانشدنی از کارت های MSI تبدیل شده اند.

نگاهی به کارت های سری RX 5700 از خانواده MSI GAMING

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !