شایعاتی از مشخصات سامسونگ گلکسی M10s

در حالی که باید بزودی شاهد رونمایی جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده سری M و A سامسونگ باشیم، در جدیدترین اخبار منتشر شده، برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی M10s مشخص شده است. این در حالی می باشد که تا به امروز شایعات بسیاری از گلکسی M30s به همراه برخی تصاویر لایو از این گوشی هوشمند میان رده منتشر شده.

سامسونگ گلکسی M10s قرار است به صفحه نمایش 6.4 اینیچی از جنس آمولد مجهز شود. این در حالی می باشد که مدل استاندارد این گوشی میان رده یعنی گلکسی M10 که پیش از رونمایی شده بود، به صفحه نمایش 6.2 اینچی از جنس IPS LCD مجهز شده بود.

استفاده از صفحه نمایشی از جنس آمولد برای این گوشی میان رده، امکان این را فراهم کرده تا از قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در این قسمت بهره برده شود، اما سامسونگ ترجیح داده تا چنین قابلیتی را در قسمت پشتی و محل سنتی همیشگی آن در نظر بگیرد.

همانند مدل استاندارد، این گوشی میان رده نیز به دو سنسور دوربین اصلی مجهز شده. بک سنسور اصلی به همراه یک سنسور فوق عریض، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد اما هنزو مشخصات دقیق از این سنسور ها منتشر نشده است.

پردازنده قدرتمند تر اگزینوس 7885 به همراه باتری قدرتمند تر 4000 میلی آمپری از دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده برای گلکسی M10s می باشد. این در حالی است که مدل استاندارد، یعنی گلکسی M10 به پردازنده اگزینوس 7870 و نیز باتری 3400 میلی آمپری مجهز شده بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !