اپل واچ سری 6 به قابلیت جدید Touch ID مجهز خواهد شد

در میان گجت های هوشمند پوشیدنی باید قبول کرد که ساعت های هوشمند اپل به نسبت ساعت های هوشمند دیگر شرکت ها توانسته اند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. بعد از معرفی اپل واچ سری 5 این با نوبت به اپل واچ سری 6 رسیده تا بار دیگر با بهره بردن از مشخصات فنی جدید و قدرتمندی معرفی شود.

تا به همین امروز هیچ اخباری از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند منتشر نشده بود. اما به لطف برخی از شایعات تقربا می دانیم که اپل چه برنامه ای برای این گجت هوشمند پوشیدنی خود دارد.

اپل واچ سری 6 با قابلیت های جدید

اولین مشخصه ای که بسیار سر و صدا به پا کرده، احتمال مجهز شدن اپل واچ سری 6 به قابلیت امنیتی Touch ID می باشد. قابلیتی که پیش از این هیچ ساعت هوشمندی به آن مجهز نشده بود.

به احتمال زیاد سنسور حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این ساعت هوشمند قرار خواهد گرفت. البته چنین اخباری در حد شایعات منتشر شده اعتبار دارد. برخی نیز معتقد هستند که شاید قابلت قفل گشایی برای این ساعت هوشمند در صورت همگام سازی با گوشی هوشمندی که در ارتباط است صورت پذیرد. به این صورت که، هنگام باز شدن صفحه نمایش گوشی توسط سنسور حسگر اثر انگشت، صفحه نمایش اپل واچ سری 6 نیز باز شود.

همانند سری قبلی، این ساعت هوشمند نیز به قابلیت های سلامت بسیار کاربردی مجهز خواهد شد. قدرتمند ترین قابلیت سلامتی در نظر گرفته شده، قابلیت ECG می باشد. در کنار این قابلیت پیش بینی می شود که حسگر اکسیژن خون این گجت هوشمند را همراهی کند.

در صورتی که میزان اکسیژن موجود در خون به زیر 80 درصد برسد شرایط بحرانی و خطرناک در نظر گرفته می شود. از دیگر مشخصات فنی جدید در نظر گرفته شده، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی LTE به همراه باتری قدرتمند تر به نسبت نسل پنج این ساعت هوشمند می باشد.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد