کالبد شکافی جذاب تی سی ال 10 پرو و دلیل قیمت ارزان آن به همراه ویدئو

تی سی ال در نمایشگاه CES امسال از چند گوشی هوشمند جدید خود پرده برداری کرد. تی سی ال 10 پرو را می توان به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت دانست. هرچند تی سی ال طراحی مشابهی را برای تمامی گوشی های هوشمند سری 10 خود در نظر گرفته که چندان اتفاق جالبی نیست و به طبع شما توقع دارید که یک پرچمدار از هر نظر تفاوت خود را با یک گوشی هوشمند میان رده نشان دهد.

یکی از جالب ترین نکات این گوشی های هوشمند و بخصوص تی سی ال 10 پرو به عنوان گل سر سبد این شرکت، قیمت های در نظر گرفته شده بود. قیمت هایی که حتی از برخی از گوشی های هوشمند میان رده نیز ارزان تر بود. حال این سوال در ذهن شما شکل می گیرد که چرا یک پرچمدار با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، باید با چنین قیمتی روانه بازار شود (به طبع شک برانگیز است).

اگر بخواهیم خوش بینانه به بحث قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نگاهی داشته باشیم باید گفت که تی سی ال سعی دارد تا چنین قیمت های ارزان تری به نسبت پرچمداران شرکت های دیگر، کاربران بیشتری را به سمت خود بکشد. اما اگر بخواهیم به نیمه خالی لیوان نگاهی داشته باشیم چطور؟

نیمه خالی لیوان می گوید که تی سی ال شاید در اعداد و ارقام، مشخصات فنی جالب توجهی را برای این پرچمدار در نظر گرفته باشد. اما اگر نگاهی ریز بینانه تر داشته باشیم، شاید حقایق جالبی مشخص شود. اما باید بگوییم که نمی توان مقورن بصرفه بودن این گوشی هوشمند با توجه به مشخصات فنی و قیمت در نظر گرفته شده را تکذیب کرد.

جری این بار به سراغ تی سی ال 10 پرو رفته و در کالبد شکافی که انجام داد، نکته های جالبی را برای ما مشخص کرد. یکی از اصلی تری قیمت ارزان این گوشی، متریال استفاده شده برای آن می باشد. متریالی که مشخص است چندان هزینه را بر دوش این شرکت نگذاشته است.

نحوه قرار گیری سنسور های دوربین اصلی نیز بعد از کالبد شکافی مشخص کرد که تکنولوژی نه چندان جدید برای آن ها در نظر گرفته شده. البته لازم به ذکر است که هیچکدام از چهار سنسور در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، به قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز نشده اند.

هر چند سنسور 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده خبر بسیار خوشاسندی می باشد. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمدار به مطلب معرفی رسمی TCL 10 pro مراجعه کنید. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا بیشتر با جزئیات تی سی ال 10 پرو آشنا شویم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد