بازیمو: یک Texture Pack فوق العاده برای Skyrim

شرکت Bethesda همیشه عنوان هایی را می سازد که تا سال های زیادی می توان باز هم آن ها را تجربه کرد. سری بازی The Elder Scrolls طرفداران دوآتیشه خود را دارد. این مجموعه بازی با عنوان Skyrim به اوج شکوه و زیبایی خود رسید. حدود یک دهه از انتشار بازی اسکایریم می گذرد ولی همچنان این اثر قابل ارزش و تکرار است. حالا یک Texture Pack فوق العاده برای اسکایریم در حال توسعه است که برای هوادارانش سورپرایزی بزرگ است.

این بسته بافتی به حجم 4.6 گیگ برای نسخه ویژه Skyrim تدارک دیده شده، این بسته همه موجودات آن را تعمیر اساسی می کند و جزئیات بسیار خوبی را برای آن در نظر می گیرد.

طرفداران Skyrim باید بسیار خوشحال باشند چون مادساز معروف Iconic بسته جدید HD Texture Pack را برای نسخه ویژه Skyrim منتشر کرده است که ساختارهای موجودات را به طور کلی اصلاح می کند و حتی نوع جدیدی از موجودات را معرفی می کند.

طبق گفته مادساز اندازه های بافت ها برای این نسخه با وضوح کامل از 512 × 512 تا 8192 × 8192 متغیر شده است. طبیعتاً موجودات بزرگ 4K هستند زیرا واقعاً بزرگ هستند.

صحبت از Skyrim Special Edition شد، با نصب این بسته ساختارهای محیطی و Landscape تعمیرات اساسی می شود. همچنین یک بسته به روز رسانی 10 گیگابایتی ترمیم شده با هوش مصنوعی تقویت شده وجود دارد که تمام بافت های بازی را هم تعمیر اساسی می کند.

نام این ماد Enhanced Blood Textures mod بود. این ماد بازی را جذاب تر و خونین تر از همیشه می کند. علاوه بر این، این mod با اضافه کردن بیش از 200 طلسم جدید ، سیستم جادویی خود را تغییرات اساسی می دهد.

اسکایریم آنقدر انعطاف و جذابیت در خود نهفته است که بارها و در نسل های مختلف می توان آن را تجربه کرد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد