بازیمو: بازی Mass Effect Legendary Edition به طور رسمی معرفی شد

سال های زیادی بود که Bioware مسیری اشتباه را برای عنوان مس افکت در نظر گرفته بود. بعد از شکوه و موفقیت سه گانه Mass Effect به سراغ ادامه ای برای مجموعه رفت. در سال 2017 با Mass Effect Andromeda بازگشت ولی بسیار کم رمق و بی انرژی. در یک کلام نبود فرمانده شفرد در Andromeda به تنهایی دلیل مهمی برای شکست این عنوان بود. تصور کنید که در بازی Halo کاراکتر مستر چیف به کل حذف شود. کل هویت اثر زیر سوال خواهد رفت. دوست داران فرمانده شفرد به یک باره سورپرایز شدند و استودیو بزرگ بایوور خبر از ساخت شماره جدیدی از سری مس افکت را داد. این خبر بسیار هیجان انگیز موجی از شادی را درمیان هواداران به راه انداخت. ولی خبر مهیج تر این بود که بالاخره دوست داران نسخه های قدیمی به آرزوی دیرینه خود رسیدند و می توانند با بازی Mass Effect Legendary Edition خاطرات خوب خود را تکرار کنید. در طی این مدت شایعات زیادی در مورد نسخه بازسازی مس افکت شنیده می شد ولی Bioware هیچ وقت عکس العملی به این خبر نشان نداد.

به گفته Bioware در نسخه بازسازی شاهد پیشرفت گرافیکی چشمگیری خواهیم بود، بافت ها بهبود پیدا کرده اند، مدل سازی ها یک بازبینی اساسی شده اند و افکت ها بسیار چشم نواز تر از قبل شده اند. سه گانه مس افکت حقیقتا یکی از بهترین تجربه های نقش آفرین بازها در نسل های قبل بود.

از عمق گیم پلی تا انعطاف داستان و تاریکی اتمسفر بازی همه بسیار با ارزش بودند. البته نا گفته نماند که شما در Mass Effect Legendary Edition با یک ریمستر خوب طرف هستید و نه یک ریمیک شیک و تر تمیز. بایوور در ادامه توضیح می دهد که در این نسخه کامپیوتر Legendary Edition می توانید شاهد فریم ریت بسیار بهتر باشید.

بازی Mass Effect Legendary Edition در بازه زمانی نامشخصی در سال 2021 برای کنسول های نسل نهمی منتشر می شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024