بازیمو: ماد Code Veronica X برای Resident Evil 2 Remake

در طول سال های اخیر شاید موفق ترین بازی شرکت Capcom عنوان Resident Evil 2 Remake بود. این بازی توانسته بود بازسازی بسیار خوبی از نسخه کلاسیک را ارائه دهد و نظر هواداران را جلب کند. گرچه ایراداتی اساسی به رزیدنت اویل 2 ریمیک وارد است ولی در مجموع نمره قبولی را به شایستگی دریافت می کند.

از زمان عرضه Resident Evil 2 Remake برای نسل هشتم مادهای زیادی برای آن درست شده که هر کدام جلوه ای متفاوت را ارائه داده اند. این بار با یک ماد جالب دیگر مواجه هستیم که کاراکتر Claire Redfield را تغییر می دهد.

با این ماد اکنون می توانید به عنوان Code Veronica X’s Claire Redfield در Resident Evil 2 Remake  بازی کنید.

یک گروه مادساز به نام های Flying Muffin،Chiriav  و MaVeRicK  ماد جدیدی را برای Resident Evil 2 Remake  منتشر کرده اند. همانطور که از عنوان آن نشان می دهد، این ماد لباس Claire را به Resident Evil Code Veronica X تغییر می دهد.

من مطمئن هستم که بسیاری از طرفداران Code Veronica از این حالت استقبال خواهند کرد. این ماد همچنین دارای جلد چاقوی بدون چاقو MaVeRick است. علاوه بر این یک چهره و موی سفارشی را برای کلر معرفی می کند.

صحبت از ماد برای رزیدنت اویل 2 ریمیک شد، ممکن است این حالت های دیگر برای شما جالب باشند. مادی ساخته شده که به شما امکان می دهد به عنوان کاراکتر Ellie از The Last of Us 2 بازی کنید،

ماد دیگری که به شما امکان می دهد در نقش Heather Mason & Eileen Galvin از Silent Hill بازی کنید. همچنین ماد دیگری وجود دارد که Jill Valentine جایگزین کلر می شوند. این ماد شامل یک مدل سه بعدی با کیفیت بالا از مدل کلاسیک STARS Jill Valentine می شود.

این یک واقعیت است که هر چند کپکام با ساخت رزیدنت اویل 2 ریمیک توانست جایگاه خود را به مانند قبل بزرگ جلوه دهد با ساخت Resident Evil 3 Remake همه را خراب کرد. موج ساخت مادهای متفاوت برای رزیدنت 2 یکی از دلایل مهم در این زمینه است.

پست های مرتبط

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود