بازیمو: استودیوی Avalanche Studios با قدرت هر چه تمام باز می گردد

گاهی وقت ها ایده های جاه طلبانه شاید خنده دار و مضحک باشند و برای پیاده سازی ریسک بسیار زیادی را در پشت خود داشته باشند. استودیو Avalanche Studios یکی از سازنده هایی است که ایده های بسیار بلند پروازانه ای در سر دارد و جالب اینکه تمام آن ها را به مرحله اجرا می رساند. بازی های آوالانچ پر از جاه طلبی و لحظه های به یاد ماندنی است.

استودیو Avalanche Studios در ساخت بازی های جهان باز شهرت دارد و بازی هایی مانند Just Cause، Mad Max، Rage 2 را در کارنامه خود دارد. این استودیو سوئدی در سال 2006 با ساخت بازی Just Cause به شهرت فراوانی رسید. سری بازی های Just Cause در جزیره ای استوایی اتفاق می افتد و شما در نقش ریکو رودریگویز باید تلاش کنید تا ماموریت سری خود را به انجام برسانید.

به تازگی استودیوی Avalanche Studios اعلام کرده است که بزرگترین پروژه خود را شروع کرده و قصد دارد بهترین کیفیت ممکن را در بازی جدید خود ارایه دهد. بازی جدید در مراحل اولیه ساخت خود سپری می شود و هنوز اطلاعات خاصی در مورد آن مشخص نشده است. این استودیو سوئدی در آگهی خود اعلام کرده است به چند فرد با استعداد برای ساخت انیمیشن های بسیار با کیفیت برای نسل نهم نیازمند است و همچنین چند تهیه کننده بازی های رایانه ای برای ساخت و اتمام پروژه های را دعوت به همکاری کرده است.

در این آگهی ذکر شده که استودیو Avalanche به یک طراح ارشد برای یک بازی جهان باز احتیاج دارد و در کنار آن به چند انیمیشن ساز حرفه ای برای نسل جدید نیازمند است. عملکرد استودیو آوالانچ در صنعت بازی های رایانه ای بسیار خوب بوده و بازی های ساخته شده توسط این استودیو همیشه مورد پسند گیمرها بوده است و نشان می دهد مخاطب ها ایده های بلند پروازانه این استودیو را می پسندند.

پست های مرتبط

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند