بازیمو: ساخت سریال Resident Evil توسط Netflix تایید شد

شبکه نتفلیکس تا به حال میزبان معروف ترین سریال های پر مخاطب دنیا بوده است. این بار شبکه Netflix با سریال جدید خود Resident Evil موجی از مخاطبان را به سمت خود خواهد کشید.

یکی از نام های معروف دنیای سینما و سرگرمی عنوان Resident Evil است که تا به حال فیلم ها، بازی ها و انیمیشن های زیادی با این محوریت ساخته شده است. به تازگی شبکه نتفلیکس با منتشر کردن یک تصویر در صفحه Twitter خود ساخته شدن سریال رزیدنت اویل را به طور رسمی تایید کرد.

در مورد داستان نکاتی مشخص شده است و قرار است این سریال در دو بازه زمانی و دو خط داستانی اتفاق بیافتد. قرار است فیلم نامه سریال رزیدنت اویل را اندرو دب آماده کند و با توجه به کارنامه کاری موفق این فیلم نامه نویس آمریکایی می توان انتظار اثری قابل ارزش را دانست.

داستان سریال رزیدنت اویل در خط اول روایت خود به سر آغاز ماجراجویی های دخترهای آلبرت وسکر می پردازد. آلبرت وسکر یکی از معروف ترین شخصیت منفی های سری رزیدنت اویل است و همچنین بنیان گذار گروه استارز بوده. روایت دوم تقریبا 10 سال پس از اتفاق های خط زمانی اول رخ خوهد داد. در این خط داستانی زمین کاملا آلوده به ویروس T شده است و نسل بشر در حال انقراض است. عده کمی بر روی زمین باقی مانده اند و باید برای بقا تلاش کنند.

حقیقت امر این است که عنوان رزیدنت اویل در دنیای سینما کاملا نا امید کننده ظاهر شده است و یکی از دلایل شکست این بوده که به هیچ عنوان به ریشه های خود پایبند نبوده است. امیدوار هستیم عنوان پر طرفدار رزیدنت اویل روزی به لیاقت خود برسد و بتواند هوداران دو آتیشه خود را راضی کند. در هرحال باید منتظر اخبار جدیدتری در مورد این سریال باشیم. آیا باز هم رزیدنت اویل شکست خواهد خورد یا می تواند موفق شود؟

پست های مرتبط

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد

شایعه : کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 عرضه می‌شود

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی