هواوی واچ GT2 پرو و فری بادز پرو معرفی شدند / گجت های زیبا با قابلیت های جذاب

هواوی در رویداد رسمی آنلاینی که امروز برگزار کرد از چند محصول جدید خود پرده برداری کرد. ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو به همراه هواوی فری بادز پرو بصورت رسمی معرفی شدند. این دو محصول این بار مشخصات فنی جالب و قدرتمندی را با خود به همراه داشته اند. با توجه به مشکلاتی که به خاطر تحریم برای هواوی به وجود آمده باز هم هواوی با معرفی این محصولات جدید می خواهد نشان دهد که هنوز هم می خواهد روند موفقیت قدرتمند خود را ادامه دهد.

مشخصات هواوی واچ GT2 پرو

هواوی واچ GT2 پرو همانند برخی از گوشی های هوشمند قبلی این شرکت در دو مدل کلاسیک و اسپرت معرفی شد. این ساعت هوشمند از بدنه ای با متریال تیتانیوم بهره برده که زیبایی بصری جذابی به آن بخشیده است. در قسمت پشتی هم از متریال سرامیکی استفاده شده.

واچ GT2 پرو به صفحه نمایشی 1.39 اینچی از نوع اولد با رزولوشن 454×454 پیکسلی مجهز شده است. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز هواوی از پردازنده اختصاصی  Kirin A1  بهره برده. رم 32 مگابایتی به همراه حافظه داخلی 4 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

اما یکی از اصلی ترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای هر ساعت هوشمندی، برنامه های ورزشی و سلامتی می باشد که با خود به همراه دارد. این ساعت هوشمند نیز به بیش از 100 برنامه ورزشی مجهز شده که از محبوب ترین آن ها می توانیم به برنامه ورزش های شنا، اسکی، گلف و اسنوبورد اشاره کرد.

در بخش قابلیت های سلامتی نیز هواوی چیزی کم نگذاشته. واچ GT2 پرو به تکنولوژی جدید TruSeen 4.0 پلاس برای بررسی ضربان قلب مجهز شده. بهره بردن از چنین قابلیتی سبب شده تا برنامه های سلامتی بسیار دقیق کنترل کیفیت خواب، کنترل میزان استرس نیز این گجت هوشمند را همراهی کنند. این ساعت هوشمند حتی توانایی اندازه گیری میزان اکسیژن خون شما را نیز خواهد داشت. قابلیتی که اپل قصد دارد برای اپل واچ سری 6 در نظر بگیرد.

باتری در نظر گرفته شده برای هواوی واچ GT2 پرو با توجه به بهره بردن از پنل اولد صفحه نمایش که مصرف انرژی کمتری را با خود به همراه خواهد داشت، در حالت عادی توانایی ارائه طول عمر 14 روزه، در حالت فعال بودن GPS طول عمر 30 ساعته و توانایی ارائه طول عمر 24 ساعته در حالت پخش موزیک را خواهد داشت.

این ساعت هوشمند توانایی پشتیبانی از شارژر وایرلس را نیز خواهد داشت. قابلیت شارژ quick 5-minute به شما این قابلیت را می دهد تا با یک بار شارژ 5 دقیقه ای تا 10 ساعت در حالت معمولی از این ساعت هوشمند استفاده کنید. هواوی واچ GT2 پرو مدل اسپرت با قیمت 329 یورو و مدل کلاسیک با قیمت 349 یورو روانه بازار می شود.

مشخصات هواوی فری بادز پرو

هواوی فری بادز پرو این بار در کنار بهره بردن از طراحی جذاب، قابلیت های جدیدتری  را نیز با خود به همراه داشته. فری بادز پرو به تکنولوژی ANC مجهز شده. اما این تکنولوژی چه عملکردی خواهد داشت.

این قابلیت باعث می شود تا نویز های موجود در محیط به حداقل میزان خود برسد و نکته جالب تر اینکه قابلیت ANC ابتدا نویز ها موجود در محیط را شناسایی می کند و سپس اقدام به حذف هرچه بیشتر آن ها می کند.

فری بادز پرو به درایوری 11 نانومتری به همراه سه سنسور میکروفون مجهز شده. برای تنظیمات مختلف نیز بصورت لمسی می توانید تنظیمات مورد نظر خود را مشخص کنید. فری بادز پرو در حالت عادی طول عمر 30 ساعته و در حالتی که ANC فعال می باشد طول عمر 20 ساعته ای را ارائه کند. هواوی فری بادز پرو قرار است با قیمت پایه 199 یورو فروش خود را از ماه آینده آغاز کند.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !