بازیمو: تغییرات نسخه بتا COD: Black Ops Cold War اصلاحات در بخش شبکه

سری بازی کال آف دیوتی یکی از محبوب ترین های سبک اول شخص است و همیشه تصویری اعجاب انگیز از جنگ را به نمایش گذاشته است. این سری بازی در طی 17 سال بالغ بر 300 میلیون نسخه فروخته است. بخش آنلاین سری بازی کال آف دیوتی همیشه عضو جدایی ناپذیر آن بوده است و خیلی از گیمرها ساعات زیادی را در بخش آنلاین آن سپری می کنند. استودیو تری آرک که جدیدترین بازی ندای وظیفه را در دست ساخت دارد با پخش تریلری کوتاه تغییرات اعمال شده در نسخه بتا Multiplayer را به نمایش گذاشته است و به بررسی آن پرداخت. بازی COD: Black Ops Cold War قرار است در تاریخ 13 نوامبر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

هفته پیش تری آرک نسخه بتا بخش شبکه را بر روی کنسول پلی استیشن 4 به نمایش گذاشت که با بازخوردهای مختلفی روبه رو شد. در این تست نقشه های مختلف در بخش شبکه به نمایش گذاشته شد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. توسعه دهنده بازی استودیو تری آرک از طریق پستی در وبلاگ رسمی COD: Black Ops Cold War تغییرات آینده را در بخش شبکه نشان داد. این بروز رسانی شامل تغییراتی در گیم پلی، تغییرات برای پایداری نرخ فریم و رفع اشکالات دیگر بوده است.

البته این اشکالات بیشتر در بخش شبکه بوده است. مشکلاتی در طراحی نقشه ها وجود داشت که تعادل نبردها را از بین می برد و باید تغییراتی در نقشه ها داده شود، میزان آسیبی که اسلحه SMG وارد می کند باید متعادل شود، استفاده از زیپ لاین همراه با مشکلاتی است که باید برطرف شود. اکتیویژن با انتشار این بروز رسانی امیدوار است که بتواند کاربرها را راضی کند.

اکتیویژن قرار است در تاریخ 17 تا 19 اکتبر دوباره نسخه بتا COD: Black Ops Cold War را در دسترس کاربران PS4، Xbox One و PC قرار داد و کسانی که دسترسی زود هنگام دارند می توانند در تاریخ 15 تا 16 اکتبر به انجام بازی بپردازند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024