بازیمو: نسخه Age Of Empire 3: Definitive Edition با تحولاتی عظیم

یک دهه پیش و حتی قبل تر از آن را می توانیم عصر ظهور و پیدایش بهترین بازی های استراتژی بنامیم. عنوان های بزرگی در شروع هزاره دوم پا به صنعت بازی گذاشتند، بازی هایی مانند Civizilation، Age Of Empire، Cossacks، Rise Of Nations اوج شکوه این سبک بودند. خبر خوب برای طرفدران سبک استراتژی بازگشت بازی محبوبشان با عنوان Age Of Empire 3: Definitive Edition خواهد بود.

استودیو Tantalus برخی از جزئیات جدید فناوری درباره Age Of Empire 3: Definitive Edition را فاش کرده است. جوس الیس مدیر توسعه در تانتالوس در مورد پیشرفت های گرافیکی در بازی AOE 3: Definitive Edition صحبت هایی کرده است.

این بازی با بهره گیری از ویژگی های DirectX 11 API توانسته ظاهری مدرن تری به خود بدهد. این پیشرفت ها شامل داینامیک لایت که باعث می شود نورپردازی های زیباتری را شاهد باشیم و سیستم آب جدید هم باعث شده که جلوه آب طبیعی تر به نظر برسد.

جوس الیس در مورد AOE 3: Definitive Edition توضیح می دهد، اول ما کل انجین را تعمیر اساسی کردیم و از 9 DirectX به 11 DirectX حرکت کردیم. ما با تلاش های زیاد هر بافت و مدلی را کاملا بروز کرده ایم.

این بدان معنا است که کسانی که نسخه اصلی را بازی کرده اند از تجربه کردن نسخه جدید به عمق پیشرفت ها پی خواهند برد. همچنین یک سیستم تخریب جدید در بازی قرار داده ایم و نسخه جدید خیلی بهتر از پردازنده ای سیستم شما استفاده خواهد کرد.

بازی Age Of Empire 3: Definitive Edition در تاریخ 15 اکتبر منتشر خواهد شد. در کنار پیشرفت های گرافیکی ذکر شده، این بسته شامل تمام DLC ها می شود. علاوه بر این این بازی دارای دو حالت جدید خواهد بود،

Historical Battles و The Art Of War Challenge Missions دو حالت جدید بازی برای عصر فرمانروایان 3 خواهد بود که برای استراتژی بازان حسابی وسوسه برانگیز است. همچنین دارندگان نسخه کامپیوترهای شخصی می توانند از پشتیبانی آنلاین استفاده کنند.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند