بازیمو: بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered نوامبر به Steam می آید

به بهانه عرضه شدن Ghostbusters: The Video Game Remastered در Steam نگاه کوتاهی خواهیم داشت به فیلم و بازی اصلی آن. سری فیلم های Ghostbusters در سینما برای اولین بار در سال 1984 بر روی پرده سینماها رفت. این فیلم برعکس نامش در واقع یک اثر کمدی و ماجراجویانه است. این فیلم ماجرای 4 شکار ارواح را به تصویر می کشد که هر کدام در کار خود دغدغه ای ویژه دارند و باید با تمام ترس هایی که دارند با ارواح مبارزه کنند. محبوبیت این سری فیلم باعث شد تا بالاخره شکارچیان ارواح در سال 2009 به دنیای سه بعدی راه پیدا کند. بازی Ghostbusters: The Video Game با استفاده از آنریل انجین 3 ساخته شده بود و صداپیشگان فیلم در این بازی کار خود را به خوبی انجام دادند.

Ghostbusters: The Video Game عنوانی اکشن و ماجراجویی است که توسط Terminal Reality در سال 2009 توسعه داده شده است. نسخه بازسازی شده توسط Saber Interactive ساخته شده و توسط Mad Dog Games منتشر شده است. نسخه ریمستر بافت ها را بهبود داده است و رزولوشن را تا میزان قابل قبولی بالا برده است.

Ghostbusters: The Video Game Remastered بیش از یک سال است که در فروشگاه Epic Games انحصاری است. همانطور که مطلع هستید، این بازی تا هفته پیش در فروشگاه Epic Games رایگان بود. برای کاربران Steam این بازی در نوامبر امسال برای خرید در دسترس قرار می گیرد.

بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered در بازه زمانی سومین فیلم از این مجموعه اتفاق می افتد. این اتفاق در زمانی افتاد که دن آیکروید و هارولد رامیس در تلاش برای نوشتن فیلمنامه فیلم سوم بودند.

شماره سوم بازی در حال که اتفاقات قبل را در روایت خود گنجانده به موازات فیلم سوم هم حرکت می کند. برای همین می شود از بازی سوم برای روایت شماره سوم فیلم هم استفاده کرد.

می توانید بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered را در تاریخ 17 نوامبر از Steam دریافت کنید و از انجام آن لذت ببرید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024