بازیمو: نگاهی به بهترین های Take Two، صدرنشین جدول GTA V

در سال 2020 سیل عظیمی از بازی های مختلف برای پلتفرم های مختلف عرضه شدند، امسال به لطف شرکت Take Two و Capcom اقبال پلتفرم PC نسبت به سال های قبلی بلندتر بود و بازی های بسیار خوبی هم برای آن منتشر شدند. تا جاییکه حتی بازی های انحصاری پلی استیشن 4 هم راه خود را بر روی رایانه های شخصی پیدا کردند. در مجموع شاید هم به نوعی امسال یکی از پرمحتوا ترین سال های صنعت بازی و سرگرمی بوده است. در این بین شرکت راک استار هم با عنوان های خود مانند Red Dead Redemption 2 و GTA V در سال 2020 باز هم یکه تاز میدان بوده است. عرضه شدن بازی راک استار مانند رد دد ردمپشن 2 هم برای PC جهشی بزرگ برای فروش این بازی بود.

شرکت Take Two طی آخرین کنفرانس خود آمار فروش جدید برخی از بازی های خود را اعلام کرده است. طبق گفته های مدیر این شرکت Grand Theft Auto 5 اکنون از مرز 135 میلیون واحد فروش در همه سیستم عامل های جهان پیشی گرفته است.

علاوه بر این بازی بسیار محبوب راک استار Red Dead Redemption 2 اکنون 35 میلیون واحد فروخته است و نشان داده اثری جاودانه در دنیای وسترن شده است. آخرین بازی NBA که به دلیل مشکلات ریز و درشت خود مورد انتقاد بسیاری از گیمرها قرار گرفته در حال حاضر 5 میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

بازی The Outer Worlds هم اکنون مرز 3 میلیون نسخه را رد کرده است. بازی Mafia Trilogy هم که شامل هر si نسخه سری بازی می شود تا به حال به فروش 2 میلیونی دست پیدا کرده است که البته با توجه به محبوبیت این عنوان انتظار بیشتری در زمینه فروش داشتیم.

طبق این مصاحبه شرکت Take Two از لحاظ مالی سال موفقی را سپری کرده است و هنوز هم می تواند به فروش عنوان های یاد شده امید داشته باشد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند