بازیمو: ماد جدید برای Red Dead Redemption 2 جلوه های بی نظیر

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از برجسته ترین عنوان های Rockstar است. اما شما برای اجرای باکیفیت این بازی احتیاج به یک سیستم قدرتمند دارید، فقط در این حالت می توانید از جلوه های بصری بی نظیر بازی لذت ببرید. تا به حال مادهای زیادی برای بازی Red Dead Redemption 2 ساخته شده است. ماد جدیدی برای Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار گرفته است که تنظیمات بصری بازی را برای افرادی که حداقل کارت گرافیک 2 گیگابایتی VRAM دارند بهینه می کند. شما با این ماد می توانید از جلوه های بصری بازی بهره مند شوید.

این اصلاح که توسط دنیس وینتر ایجاد شده است، در اصل یک فایل تنظیمات اصلاح شده است که به کاربران اجازه می دهد هنگام اجرای بازی Rockstar روی GPU 2 گیگابایتی VRAM از تنظیمات گرافیکی متوسط ​​بازی استفاده کنند. به گفته این مادساز، این ماد از تعادل تنظیمات گرافیکی کم ، متوسط ​​و زیاد برای ایجاد تعادل بین حداکثر کیفیت و عملکرد در پردازنده گرافیکی 2 گیگابایتی DDR5 استفاده می کند.

اگر چه این به تنظیمات سخت افزاری شما بستگی دارد، اما کاربران مختلفی از عملکرد قابل توجه با بهبود FPS از اواسط دهه 30 به 45-50FPS گزارش شده اند. اگر از GPU 2 گیگابایتی VRAM استفاده می کنید و می خواهید عملکرد را بهبود ببخشید ، پیشنهاد می کنم این حالت را امتحان کنید. لطفا توجه داشته باشید که Red Dead Redemption 2 یکی از عناوین سختگیرانه فعلی است و افزایش عملکرد تضمینی نیست.

این Mod جدید برای رایانه از طریق Nexusmods قابل دریافت است. فقط توجه داشته باشید که نسخه های مختلفی در دسترس است و نسخه ای را که مناسب سیستم و تنظیمات شماست انتخاب کنید.

رد دد ردمپشن 2 هم اکنون در سراسر جهان برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی در ابتدا فقط در سال 2018 روی کنسول ها منتشر شد. نسخه PC آن یک سال پیش عرضه شد.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود