بازیمو: ماد بازی Mass Effect برای Resident Evil 3 Remake

ماد جدیدی برای بازی Resident Evil 3 Remake که لباس کاراکتر مس افکت را جایگزین جیل ولنتاین می کند.

یکی از محبوب ترین عنوان های استودیو Bioware بازی مس افکت است که طرفداران بسیار زیادی دارد. مدت زمان زیادی است که طرفداران بازی Mass Effect منتظر اخباری برای عنوانی جدید در این مجموعه هستند. ولی تا به حال جز شایعاتی نا معتبر خبر دیگری به دست نیاورده اند.

Mass Effect عنوانی به یادماندنی

بازی مس افکت بازیکنان را به یک جنگ همه جانبه کهکشانی سوق می دهد تا بشر را از یک نژاد بیگانه باستانی که به Reaper معروف است نجات دهد. بازیکنان نقش فرمانده شپرد که یک جنگ زده زخم خورده است را به عهده می گیرند که مایل است برای از بین بردن این دشمن تقریباً مهار ناپذیر هر کاری انجام دهد. با داشتن یک تیم از سربازان نخبه که شما آن را تشکیل خواهید داد مشخص می کنید که چگونه برنده جنگ خواهید شد. شماره سوم بازی مس افکت در سال 2012 منتشر شد.

امروز یک ماد برای Resident Evil 3 Remake که امسال منتشر شد معرفی می کنیم و تا حدودی عطش شما را برای Mass Effect Trilogy که شایعه شده است برطرف می کند.

در حالی که EA هنوز مجبور است رسماً وجود Remaster Mass Effect Trilogy را تکذیب کند، منابع معتبر مختلف گزارش داده اند که وجود این سه گانه واقعی است. گزارش شده است، سه گانه برای انجام کارهای بازسازی مجدد در مورد Mass Effect اصلی به اوایل سال آینده موکول شده است.

بنابراین در حالی که منتظر اعلامیه رسمی EA هستیم، بعضی هواداران ترجیح دادند بازی Resident Evil 3 Remake را تبدیل به مس افکت کنند.

ماد EDI Suit که توسط مادساز معروف Wiwilz ساخته شده است، جایگزین لباس استاندارد جیل با لباس EDI می شود. Resident Evil 3 Remake هم اکنون به صورت جهانی برای رایانه های شخصی و کنسول ها در دسترس است.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند