بازیمو: شرکت Square Enix خانه نشین شد

با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث شده خیلی از شرکت ها در فرایند تولید محصولات خود دچار مشکل شوند، راه دیگری را پیدا کرده اند که بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و آن هم فعالیت در خانه است. حالا شرکت Square Enix هم کار در خانه را برای کارمندان خود به صورت گزینه ای دائمی قرار داده است. یقینا این استراتژی در این بازه زمانی به خوبی جواب خواهد داد و حقیقت این است که راه بهتری در حال حاضر وجود ندارد.

به علت تغییر وضعیت در کل جهان، سیستم کار در خانه در سال 2020 تقریبا یک امر حیاتی و بسیار کاربردی شده است. اکنون به نظر می رسد که این موضوع برای مدت نامحدود ادامه دارد.

Square Enix بیشتر به خاطر داشتن عناوین نقش آفرینی مشهور جهان مانند Final Fantasy ، Kingdom Hearts و Dragon Quest معروف است. این توسعه دهنده ژاپنی دقیقاً مانند سایر شرکت های بازی سازی مجبور شده است سبک کار خود را متناسب با اندازه گیری فاصله اجتماعی تنظیم کند.

در نتیجه بسیاری از کارمندان Square از راه دور با آسایش در خانه های خود کار می کنند.

این خط مشی جدید رسماً در تاریخ 25 نوامبر اعلام شده بود. طبق این برنامه آن ها به دو روش کار خود را ادامه می دهند.

اولین مورد در خانه خواهد بود، جایی که کارمندان حداقل سه روز در هفته در خانه های خود کار می کنند. سپس، یک پایگاه اداری وجود دارد ، جایی که کارمندان به مقر اسکوئر انیکس، واقع در بخش شینجووکو در مرکز شهر توکیو رفت و آمد می کنند. دفتر کار بر اساس ضرورت استفاده خواهد شد.

به گفته اسکوئر انیکس، هدف آن ها از این سیاست جدید ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی و در عین حال بهبود بهره وری کلی به کارکنان است. این همچنین به Square امکان می دهد تا افرادی را که خارج از منطقه توکیو زندگی می کنند استخدام کند و نیروی کار جهانی بیشتری ایجاد کند.

روحیه سازنده بازی می تواند تأثیر بسزایی در محصول نهایی که تولید می کنند داشته باشد. اسکوار با بیان اینکه این چشم انداز جدید برای کار از راه دور “تضمین خلاقیت و بهره وری لازم برای ارائه با کیفیت ترین سرگرمی” است ، به این نکته اشاره کرد.

این تغییر سیاست در زمانی اتفاق افتاده است که Square در حال افزایش تولید تعدادی از عناوین بزرگ است. این شرکت در حال ساخت Final Fantasy XVI برای پلی استیشن 5 است.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد