بازیمو: بازی Super Catboy / یک پلتفرمر خوب

Super Catboy یک پلت فرم 16 بیتی است که در پاییز 2021 برای کامپیوتر عرضه می شود.

بازی های پلتفرم از دوران کنسول سگا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردند و هنوز هم مخاطبان خاص خود را دارند. معمولا در این نوع بازی ها یک ابر قهرمان را در اختیار دارید و به جنگ دشمنان می روید.

در بازی Super Catboy بازیکنان وارد یک ماجراجویی ابرقهرمانی می شوند. سوپر کت بوی شما را به دوران کلاسیک بازی های پلتفرمر 16 بیتی می برد.

این یک ماجراجویی با یک گربه معمولی نیست، چون قهرمان شما سوار اسکیت بورد می شود، با اسلحه دشمنان را منفجر می کند و یک یار کمکی دارد که تا دندان مسلح است. این بازی پلتفرمرها، دویدن و تیراندازی، ضرب و شتم را با موارد دیگر را با هم مخلوط می کند.

Super Catboy یک پلتفرم اکشن در سبک هنری پیکسلی با بیت بالا است. گرافیک بازی بسیار جالب و دوست داشتنی است که شما را یاد روزهای خوب گذشته می اندازد.

سوپر کت بوی یک ترکیب کلاسیک خوب از موسیقی متن تا یک بازی دهه 90 است. به نظر می رسد گرافیک و کنترل ها مانند Contra خیلی خاص و کمی کند باشد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این عنوان در دسترس نیست. توسعه دهندگان به آرامی اطلاعات را منتشر می کنند. بازی نسبتاً مدرنی به نظر می رسد اما در عین حال طراحی کاملاً کلاسیک را حفظ می کند.

Developer Assembly Entertainment قصد دارد سوپر کت بوی را در Steam منتشر کند. به نظر می رسد این بازی برای بازیکنان در سنین بالا خوب خواهد بود. از دیدگاه اشکن و تم هنری این بازی می تواند شما را راضی کند.

بازی Super Catboy قرار است در پاییز 2021 برای عرضه شود. به نظر می رسد با یک اثر جالب توجه روبرو هستیم که تجربه آن برای طرفداران این سبک خالی از لطف نیست.

پست های مرتبط

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد