اولین بررسی اولیه رم های سری VIPER پتریوت در ایران – RATRIOT VIPER

پتریوت یکی از آن شرکتهایی است که سال ها در زمینه تولید لوازم جانبی فعالیت دارد اما این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات گیمینگ هم فعالیت پر رنگ و خوبی را در سطح بین المللی آغاز کرده است. در این ویدیو اولین بررسی و نگاه اولیه از رم های سری RATRIOT VIPER در ایران را در آتلیه بنچیمو انجام داده ایم.

رم های سری وایپر پتریوت یکی از انتخاب های ایده آل برای گیمرهایی است که به دنبال زیبایی و کارایی بالا هستند. رم های معتبری همچون PATRIOT VIPER RGB و RATRIOT VIPER STEEL از جمله این رم ها است که در وب سایت های معتبر دنیا هم مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد خوب، ظاهری جذاب و نورپردازی خیره کننده RGB با مدیریت بسیار عالی از ویژگی های سری PATRIOT VIPER RGB است. این رم ها در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار می شود و البته کاربر می تواند تا نهایت فرکانس کاری 4133 مگاهرتز را از این رم ها خریداری کند.

رم RATRIOT VIPER STEEL یکی از با کیفیت ترین رم های موجود در بازار است با این تفاوت که از نورپردازی RGB در ساختار آن خبری نیست. البته ساختار و عملکرد این رم آنچنان عالی است که به سرعت شما را مجذوب خود می کند. کاربران می توانند تا نهایت فرکانس 4400 مگاهرتز را از این سری خریداری کنند.

رم های اقتصادی PATRIOT VIPER ELITE یکی دیگر از رم های این شرکت است که برای پلتفرم های ضعیف تر ساخته شده است. این رم با وجود فرکانس 2666 مگاهرتزی که دارد، از ساختار و هیت سینک عالی استفاده می کند تا حتی با همین فرکانس هم پایداری و عملکرد خوبش را ثابت کند.

لازم به ذکر است که در صورت تمایل به خرید این رم ها، وارد کننده تخفیف ویژه ای برای کاربران بنچیمو در نظر گرفته است.

PATRIOT VIPER RGB


PATRIOT VIPER STEEL


PTARIOT VIPER ELITE

پست های مرتبط

پردازنده‌های Arrow Lake اینتل مانند Core Ultra 9 285K دارای سرعت کلاک حداکثر 5.5 گیگاهرتز هستند

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود