ZTE Blade 20 Pro 5G معرفی شد / مشخصات فنی قدرتمند، پوشش شبکه های 5G

ZTE Blade 20 Pro 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده شرکت ZTE با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G بصورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند با توجه به میان رده بودنش مشخصات فنی قابل قبول و طراحی کاربر پسندی را نیز به خود اختصاص داده. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون میان رده.

مشخصات ZTE Blade 20 Pro 5G

شاید ZTE Blade 20 Pro 5G از سری گوشی های هوشمند میان رده به شمار بیاید، اما مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه دارد. در نمای جلویی شاهد صفحه نمایشی 6.47 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی از نوع امولد می باشیم که در قسمت طراحی نیز به ناچ واتردراپ مجهز شده. به لطف بهره بردن از چنین ناچی شاهد نسبت تصویر 19.5 به 9 برای صفحه نمایش می باشیم.

بریدگی ناچ واتردراپ یا همان قطره ای در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است و در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم که با توجه به مشخصات این سنسور ها باید عملکرد خوبی را از ZTE Blade 20 Pro 5G در این زمینه شاهد باشیم.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 120 درجه ای و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی نیز توانایی ضبط ویدئو یا حداکثر کیفیت 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه را خواهد داشت.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز شاهد حضور پردازنده میان رده اسنپدراگون 765G با معماری 7 نانومتری شرکت کوالکام می باشیم. بهره بردن از چنین پردازنده ای همانطور که در ابتدا اشاره کردیم سبب شده تا این اسمارتفون توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد. این گوشی میان رده به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع نیز مجهز شده است.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !