بازیمو: بازی جدید Metro ساخته می شود

در طول سال های اخیر توسعه دهنده های کمی بودند که در ارائه یک فناوری مدرن و پیشگام قدم برداشتند. استودیو هایی که در عین مستقل بودن تفکری نوین را به این صنعت تزریق کردند. 4A Games در حال حاضر یکی از قدرتمندترین توسعه دهنده های بازی های کامپیوتری است و حتی در زمینه ارائه تکنولوژی های بصری جدید استاد است. 4A Games خبرهای بسیار خوبی برای طرفدارانش دارد و عنوان جدید Metro را در آینده ای نزدیک خواهد ساخت.

4A Games برنامه های زیادی برای آینده کاری خود و همچنین طرفدارانش دارد. این شرکت اخیراً یک پست طولانی در وبلاگ خود منتشر کرده و برنامه های خود را به همراه پاداش برای طرفدارانی که در آینده کنسول PlayStation 5 یا Xbox Series را خریداری کرده اند یا قصد خرید آن را دارند اعلام کرده.

سری Metro اخیراً دهمین سالگرد خود را جشن گرفته است و به همین مناسبت قصد دارد Metro Exodus را برای سال آینده برای پلی استیشن 5 و Xbox Series X / S  عرضه کند. 4A Games اعلام کرده که پیشرفت های عمده ای برای این بازی در نظر گرفته شده است.

پیشرفت های نسخه نسل بعدی Metro Exodus شامل بهبود بصری و عملکرد، افزایش رزولوشن، سرعت فریم بیشتر، کاهش زمان بارگیری و ویژگی های Ray Tracing است که به لطف سخت افزار جدید امکان پذیر است.

در آینده ای نزدیک هواداران می توانند منتظر معرفی شدن عنوان جدیدی از بازی Metro باشند. 4A Games این بازی را برای PC و کنسول های نسل نهم در دست ساخت دارد. یک به روزرسانی اساسی برای 4A Engine انجام شده تا شاهد عنوان تحسین برانگیز دیگری باشیم.

مدتی پیش تر استودیو 4A Games همکاری خود را با Sabre Interactive اعلام کرده بود، طبق صحبت های انجام گرفته یک تجربه چند نفره را در دنیای Metro در انتظار مخاطبان است.

در یک اعلامیه کاری 4A Games در حال کار بر روی IP جدیدی است. این بازی تجربه جدیدی در یک عنوان جهان باز خواهد بود. جزئیات هنوز در دست ساخت است، اما در حال حاضر 4A Games برای هر کسی که می خواهد بخشی از این تجربه را داشته باشد استخدام می کند.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند