برای اولین بار تصاویر لایو شیائومی بلک شارک 3 پرو منتشر شد

این روز ها اخبار و شایعات بسیاری از جدیدترین گوشی های گیمینگ شیائومی به گوش می رسد. این بار اما برای اولین بار شاهد انتشار تصاویری از شیائومی بلک شارک 3 پرو بودیم. این بار طراحی جالب و البته کمی خشن برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. از نکته های جالب می توان به سه سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین این گوشی هوشمند اشاره کرد.

شیائومی بلک شارک 3 پرو به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده. برای مثال بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 865 سبب شد تا این گوشی گیمینگ رکورد بهترین امتیاز بنچمارک در میان گوشی های هوشمند اندرویدی را به خود اختصاص داد.

در تصویر منتشر شده همانطور که می بینیم بریدگی جالبی برای قرار گیری سنسور های دوربین در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. در کل شیائومی به طراحی ظریف برای گوشی های هوشمند گیمینگ خود اعتقادی ندارد وهمواره طراحی های خشن اما جذابی را برای این رده از محصولات خود در نظر گرفته است.

این سه سنسور با چیدمانی مثلثی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در قسمت مرکزی نیز شاهد لوگو گوشی های سری بلک شارک شیائومی می باشیم که به احتمال زیاد با نور پردازی سبز رنگی همانند نسل قبلی خود همراه خواهد بود.

سوای صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی 90 هرتز که توقع نزخ بروزرسانی 120 هرتز یا بالاتر می رفت، یاید گفت که این محصول در میان گوشی های هوشمند گیمینگ قدرتمند ترین مشخصات سخت افزاری و فنی را با خود به همراه خواهد داشت.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !